Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker (Sociaal Domein)

Over-gemeenten - Oostzaan - 31-07-2021 Naar vacature  

  • Maximaal € 3.176
  • Schaal 7
  • Jaarcontract
  • 32 – 36 uur (0,89 - 1 fte)
Wij zijn OVER: de werkorganisatie van de gemeenten Oostzaan en Wormerland. Twee gemeenten die bestuurlijk zelfstandig zijn. OVER is een kleine maar fijne organisatie. Maar we zijn tegelijkertijd groot in onderwerpen. Dit komt door onze ligging, dicht bij de grotere steden Zaandam en Amsterdam. Door die nabijheid kennen we veel van de uitdagingen van een grotere stad. Die tackelen we met een hecht team. Bij OVER heerst een vertrouwde sfeer: collega’s helpen elkaar.

Ben jij dit?

Jij bent flexibel en je schakelt makkelijk tussen verschillende werkzaamheden en gemeentelijke opdrachtgevers (Wormerland en Oostzaan). In jouw werk houd je van samenwerken met collega’s, collega-gemeenten en maatschappelijke partners om te komen tot resultaten. Je kunt zelfstandig werken, waarbij je weet wat er van jou verwacht wordt en hoe je hierin regie houdt.

Je hebt tenminste MBO werk- en denkniveau en minimaal 1 jaar recente en soortgelijke werkervaring. Verder kun je goed omgaan met Word, Excel en andere systemen.

 

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker val je onder de afdeling Sociaal Domein. Het accent van je werkzaamheden ligt op de ondersteuning van team Werk en Inkomen. Je ondersteunt de medewerkers van dit team en vormt met de andere administratief medewerkers binnen het Sociaal Domein een sub-team waarin jullie elkaars werkzaamheden kunnen overnemen. Van jou wordt verwacht dat je breed inzetbaar bent op het gebied van administratieve ondersteuning. Je bent nauwkeurig in je werk en gaat zelfstandig aan de slag. Je toont initiatief. Zo nodig informeer of raadpleeg je tijdig de collega’s die je ondersteunt.

Je hebt affiniteit met het Sociaal Domein. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
 
  • Verwerken van aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand, periodieke verklaringen, mutaties en overige signalen volgens de Participatiewet.
  • Controleren dagelijkse en-, maandrun
  • Verwerken inkomstenverklaringen en uitvoeren van herberekening uitkeringen.
  • Beantwoorden telefonische vragen en verwerken van binnengekomen digitale post.

Wat bieden wij?

Wij zijn een leuke, ambitieuze werkorganisatie met lef. We bieden jou de ruimte om je talenten in te zetten, te ontwikkelen en om eigen ideeën in te brengen. In ’t kort:

  • Afhankelijk van je opleiding en ervaring bieden wij een bruto maandsalaris van max. € 3.176 (functieschaal 7 (indicatieve waardering)) bij een tijdelijke arbeidsovereenkomst van 32 – 36 uur.
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst van een jaar, met de bedoeling een vast dienstverband aan te gaan na een jaar.
  • Een smartphone die je zowel zakelijk als privé kunt gebruiken.
  • Een Macbook in bruikleen, zodat je ook thuis op een fijne manier kunt werken.
  • Een extra budget van 17,05 % (IKB) per jaar. Dit budget kan je inzetten voor diverse doeleinden, zoals aan het uitbetalen van extra salaris, het uitbetalen van vakantiegeld of het opgebouwde bedrag benutten om een fiscaal voordeel te behalen op: het aanschaffen van een fiets, het kopen of verkopen van verlofdagen, de kosten voor een sportabonnement
 
  • En natuurlijk, een hecht team en een fijne werksfeer!

Heb je interesse?

Wil jij ons team versterken? Solliciteer dan uiterlijk vrijdag 13 augustus 2021 via de sollicitatieknop. Heb je nog vragen over de inhoud van de functie? Bel dan met Soraya de Graaff (coördinator Werk en Inkomen) via 075- 6512256. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Dan staat Erwin van der Bilt (HRM-adviseur) voor je klaar via 075-6512319.

meer...



Meer vacatures van Over-gemeenten