Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Office manager

Schipper Kozijnen - Opmeer - 13-07-2022 Naar vacature  

Ben jij op zoek naar een veelzijdige baan als Office manager binnen het B2B verkoopteam van een ambitieus familiebedrijf? Dan komen we graag met je in contact.

Bij Schipper Kozijnen komt in het verkoopteam van de groot zakelijke markt binnenkort de vacature voor Officemanager vrij voor 28-40 uur per week. Deze functie wordt ingevuld vanuit ons splinternieuwe Hoofdkantoor in Opmeer.

Wie zijn wij?

Schipper Kozijnen is een Noord-Hollands familiebedrijf met meer dan 225 betrokken medewerkers. Op onze thuisbasis in Opmeer (nabij Hoorn), maar ook in de showrooms door het hele land. We zijn een klantgerichte organisatie waar mensen met plezier werken, vaak al heel lang. Met elk project dragen we bij aan het wooncomfort van onze klanten. Dat doen we al sinds 1969, dus ruim 50 jaar.

Wij stimuleren medewerkers om vanuit een vertrouwde omgeving eigen verantwoordelijkheid te nemen en zich continue te ontwikkelen. We zijn open, eerlijk en direct. Onze nuchtere ondernemersmentaliteit, creativiteit en persoonlijke benadering zorgen ervoor dat we samen met de klant altijd de beste oplossing vinden. Daarbij vormt de toewijding en het enthousiasme van onze mensen de solide basis vormt van ons succes.

De Groot Zakelijke Markt binnen Schipper Kozijnen levert een breed scala aan producten en diensten en werkt samen met onder andere architecten, bouwbedrijven, aannemers, woningcorporaties en VvE’s. Als gevelpartner zijn wij specialist in projectgebonden oplossingen in zowel in renovatie als nieuwbouw. Om tot het beste eindresultaat te komen, vervullen wij een proactieve en adviserende rol richting onze opdrachtgevers. Daarbij geloven wij in langdurige samenwerking en werken we vaak met vaste partners. Graag nemen wij het gehele proces van opname tot oplevering voor onze rekening om onze opdrachtgever maximaal te ontzorgen.

Wat ga je doen?

Als Office manager ben je een onmisbare schakel in het werkproces van ons verkoopteam in de zakelijke markt. Je verricht zowel aansturende, organisatorische als administratieve werkzaamheden. Je bent de spin in het web en zorgt dat alle zaken achter de schermen soepel verlopen.

Je krijgt veel verantwoordelijkheid en bent met veel zaken tegelijk bezig waardoor geen dag hetzelfde is. Je zorgt ervoor dat je directe collega’s hun werk voor klanten goed kunnen uitvoeren en bent hun verlengstuk in het klantcontact. Je screent en coördineert de inkomende aanvragen. Je stuurt de calculatie aan, stelt prioriteiten en bewaakt de deadlines. Daarnaast ben je namens het verkoopteam het aanspreekpunt voor andere afdelingen en ondersteun je het Hoofd Verkoop Zakelijke Markt.

Andere werkzaamheden die je gaat doen zijn:
  • vastleggen en bewaken van werkafspraken;
  • wekelijkse rapportages opstellen;
  • verbeteringen in bestaande processen en werkwijzen doorvoeren;
  • relatie-evenementen, projectbesprekingen en vergaderingen organiseren.

Wie ben jij?

Je kunt goed plannen en organiseren. Je houdt van aanpakken en kunt snel schakelen. Je bent van nature communicatief vaardig en denkt klantgericht. Daarbij zet je altijd een stapje extra voor de externe én de interne klant. Je ondersteunt je collega’s waar mogelijk. Daarin ben je vriendelijk en tactvol maar stelt ook duidelijk je grenzen. Je bent kritisch en goed in staat om voor jezelf en het belang van de klant op te komen zonder de belangen van een ander uit het oog te verliezen.

Je bent een probleemoplosser: overziet situaties snel en denkt in oplossingen. Je kunt knopen doorhakken en zelfstandig beslissingen nemen. Ook als het spannend wordt, ben je goed in staat om overzicht te houden en laat je je niet uit het veld slaan.

Verder vragen wij:
  • minimaal MBO+ opleiding en bij voorkeur HBO werk- en denkniveau;
  • een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie;
  • affiniteit met techniek en/of de bouw is een pré;
  • je bent beschikbaar voor 28-40 uur per week.

Wij bieden jou

  • Een zelfstandige en uitdagende functie in het verkoopteam van een ambitieus familiebedrijf.
  • Je krijgt veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief, waarbij ook ruimte is voor persoonlijke groei.
  • Een boeiende en dynamische werkomgeving bij een gevelbouwer die zich onderscheid door oprechte aandacht te hebben voor de eindgebruiker.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen.
meer...



Meer vacatures van Schipper Kozijnen