Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Marketing en Communicatie
Datum geplaatst: 24/01/2022
Voor ons marketing- en communicatieteam zijn wij op zoek naar een medewerker met kennis van online marketing. Lijkt het je leuk om veelzijdig bezig te zijn, heb je een hands-on mentaliteit, ben je een beetje creatief en heb je een goed organiserend vermogen? Dan maken wij graag kennis met jou.
Als ondersteuner op de marketing- en communicatie-afdeling werk je samen met een manager en twee medewerkers. Je biedt ondersteuning op het gebied van allerlei administratieve, organisatorische werkzaamheden en je helpt bij het uitvoeren van (on- en offline) communicatieplannen. Daarnaast vind je het leuk om communicatiemateriaal op te maken of aan te passen in Powerpoint, Word en / of Adobe Creative Cloud (een beetje gevoel voor esthetiek en DTP-kennis is daarom wel vereist). Je maakt nieuwsbrieven, mooie pitchpresentaties, Instagram posts, neemt filmpjes op en plaatst mediaberichten op social media. Samen met je collega’s onderhoud je de website en het intranet en stimuleer je het gebruik ervan door leuke en noodzakelijke content te verzamelen. Je bent onze rots in de branding bij het eventmanagement. Het gaat dan om het bijhouden van aanmeldlijsten en het onderhouden van contact met genodigden.Ook bied je ondersteuning bij de uitvoering van marketingcampagnes. Denk hierbij aan de verzending van mailings, het opmaken van een mailing, het bij elkaar verzamelen van benodigde informatie en het maken van simpele flyers, boekjes, presentaties en bijvoorbeeld kleine brochures.
Jij bent de ideale kandidaat als je ervaring hebt met bovenstaande en
- beschikt over MBO werk- en denkniveau;
- bij voorkeur een opleiding richting (marketing en/of) communicatie hebt afgerond;
- minimaal 0 tot 3 jaar relevante werkervaring hebt in een soortgelijke functie;
- het hebben van kennis van en affiniteit met online marketing is een sterke pre;
- je beschikt over de volgende competenties: oplossingsgericht, organiserend vermogen, accuraat, integer, flexibel en stressbestendig;
- goede beheersing hebt van de Nederlandse taal en beheerst de Engelse taal;
- uitstekende kennis hebt van de Office programmatuur (met name PowerPoint) en bij voorkeur kennis hebt van Adobe Creative Cloud en Mailplus (of vergelijkbare software voor e-mailmarketing automation).
Ons aanbod
Wij bieden een leuke en interessante functie met een gevarieerd takenpakket. Je werkt samen met bevlogen collega’s in een open, succesvolle en inspirerende werkomgeving. Wij werken hard, maar organiseren ook veel sociale activiteiten voor onze medewerkers. Er is daardoor goede onderlinge sfeer en samenwerking.Het gaat om fulltime functie voor 40 uur per week (32 uur is bespreekbaar). Naast het salaris en vakantiegeld kun je rekenen op een dertiende maand. Wij zijn gevestigd in hartje Rotterdam, aan de Blaak en goed bereikbaar met het OV.
Ploum iets voor jou?
Wij zijn een modern, no-nonsense advocaten- en notarissenkantoor in het centrum van Rotterdam. Bij Ploum staat de relatie met elkaar en de cliënten centraal. Wij gaan voor pragmatische partnerships, waarin we écht samenwerken en ondernemend zijn. In een fijn, open en betrokken team werken wij samen met de klant aan grote en uitdagende cases. Samenwerken en respect voor iedereen staat centraal. Met gedeelde waarden kom je verder.meer...
Meer vacatures van Ploum