Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Care Manager (VERVULD)

Valuez - Zoetermeer - 16-05-2022 Naar vacature  

Job Valuez: als Customer Care Manager geef jij leiding aan het Benelux Customer Care team, en sta jij in direct contact met de patient in de thuissituatie.

32-40 uur
HBO

Beschrijving:

What’s in it for you?

Als Customer Care Manager geef jij leiding aan het Benelux Customer Care team, en sta jij in direct contact met de patient in de thuissituatie. Dit binnen een dynamische en innovatieve organisatie die internationaal leider is in spraak- en longrevalidatie. Hiermee wordt er weer een stem en dus vrijheid gegeven aan mensen die via een stoma ademen. Voor het uitoefenen van deze mooie rol worden er gunstige primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden geboden waaronder een competitief salarispakket met bonusregeling. Daarnaast beland je in een motiverende en groeiende werkomgeving.

Waar ga je werken?

De Scandinavische organisatie, ruim 30 jaar actief, is inmiddels uitgegroeid tot wereldwijde marktleider in medische hulpmiddelen. Ze bezitten hiermee tientallen jaren ervaring in ontwerpoplossingen en technologieën, om zodoende een stem te geven en de longfunctie te behouden voor mensen die via een stoma ademen. Het uitgebreide aanbod bevat een complete reeks hulpmiddelen en zorgprogramma’s voor spraak- en longrevalidatie gericht op kinderen en volwassenen in de thuissituatie. Zo geven zij hun gebruikers weer een comfortabel leven, en zijn ze vastberaden om mensen de vrijheid te bieden om ‘hands-free’ te kunnen spreken. De innovatieve organisatie kenmerkt zich door hun betrokken en ambitieuze sfeer. De organisatie in de Benelux telt meer dan 40 medewerkers met het hoofdkantoor in Zoetermeer.

Wat ga je doen?

Als Customer Care Manager geef jij leiding aan het Benelux Customer Care team van 10 personen. Je bent hierin verantwoordelijk voor het telefonisch contact met de klanten en het realiseren van commerciële activiteiten en sales doelstellingen in een directe en dankbare benadering van de eindgebruikers (naast de activiteiten door sales buitendienst richting de ziekenhuizen en home care setting). Je werkt nauw samen met Sales, Marketing en de Business Support Managers, en je stuurt jouw team op een inspirerende (people management) manier aan. Daarnaast doe je dit op basis van doelen, frequente monitoring en coaching. Je zet hierbij het Commercial Excellence programma en CRM-tool Salesforce in om zodoende ook de beste resultaten te kunnen meten en te behalen. De fulltime functie wordt uitgevoerd vanuit het Benelux hoofdkantoor in Zoetermeer.

Wie ben jij?

Je hebt ervaring in het leiden van een Salesteam en/of direct to consumer Customer Care/Call centerteam, en in het opbouwen van langdurige relaties met klanten. Ervaring in een zorgomgeving is een pré. Jouw leiderschapservaring komt terug in een track record van people management en je bent gemotiveerd om een ​​team te leiden. Je hebt een gedreven en uitvoeringsgerichte hands- on persoonlijkheid en je kan zowel strategisch als operationeel werken. Je bent daarnaast bekend in het werken met data/systemen (zoals SAP, Salesforce, Power BI, Excel). Je hebt het vermogen om complexe processen te beheren en te verbeteren en samen te werken met meerdere interne en externe belanghebbenden. Daarnaast beschik je uiteraard over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden, in zowel het Nederlands als het Engels.

meer...



Meer vacatures van Valuez