Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Service manager Retail

Simac - Ede - 07-03-2023 Naar vacature  

Ben jij klaar voor een senior servicefunctie waarin je grote namen in de Nederlandse retail adviseert, meeneemt en toe-eigent? Binnen een ambitieuze, informele organisatie die haar klanten in de volle breedte van de IT bedient? Dan zijn we op zoek naar jou!

Onze klanten krijgen dagelijks honderdduizenden bezoekers over de vloer, die allemaal snel, veilig en vriendelijk hun boodschappen willen doen. De prestatiedrang is er groot. De klantbeleving moet top zijn, elke minuut van de dag. Ze moeten presteren. Elke dag beter. Waarbij ze zwaar leunen op IT. Jouw taak is zorgen dat onze klanten tevreden zijn, enthousiast zelfs, over de ondernemende rol die wij innemen in IT en de impact die we daarmee hebben op hun functioneren.

Als Service Manager Retail krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid, in een dynamische omgeving ook nog eens. Het is een functie die je deels zelf mee inricht, maar die – als we haar plat slaan – op het volgende neerkomt:

Je bent een spil tussen onze organisatie en die van de klant als het gaat om het continu verbeteren en verbreden van onze dienstverlening.
Je bewaakt de gemaakte afspraken (SLA’s).
Je bewaakt, analyseert en optimaliseert het contractrendement.
Je denkt mee over de meest effectieve werkwijze. Dat doe je op basis van intern overleg, overleg met de klant en best practices uit de markt.
Je treedt op bij storingen of ruis in de dienstverlening.

Dit ben jij

Jij hebt een energieke persoonlijkheid. Je bent een adviseur, aanjager en troubleshooter ineen. Je communiceert gemakkelijk en overtuigend, in het Nederlands en Engels. Voor onze klanten ben jij de expert. Iemand ook die altijd het hoofd koel houdt en ad hoc beslissingen durft te nemen. Is er een probleem? Jij lost het op. Nu. En door! Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Heb je je ITIL- certificering al? Top. En anders stond die al op je to do list!

Dit krijg je ervoor terug

Een functie met veel verantwoordelijkheid: jij bent degene binnen onze organisatie die de klanttevredenheid bewaakt en naar een nog hoger plan gaat tillen. Een functie met veel uitdaging, afwisseling en potentieel. Binnen een team met fijne, leergierige collega’s, die werk belangrijk vinden, maar het leven buiten het werk ook! Wij vragen veel van je. Dat je je betrokken en verantwoordelijk voelt. Dat je mee gas geeft. Dat je je flexibel opstelt. Daar staat een meer dan prima salaris tegenover. Ook de secundaire voorwaarden zijn top: alles is goed geregeld hier. Van winstdeling en pensioen tot mogelijkheden om je te blijven ontwikkelen, via trainingen en opleidingen, maar bijvoorbeeld ook via Young Simac, ons eigen netwerk van medewerkers tot 35 jaar.

Dit zijn wij

Simac ITNL is officieel erkend als een Great Place to Work. We zijn enorm blij met deze prestatie! De Trust Index, die de perceptie van medewerkers meet op het gebied van trots, vertrouwen en plezier, vormt de basis van deze erkenning. Van mei 2023 tot mei 2024 mag Simac ITNL zich dan ook met recht 'Great Place to Work' noemen.

Het Great Place to Work -certificaat krijgen betekent dat we officieel erkend worden als een geweldige werkplek waar onze medewerkers succesvol kunnen zijn. Het is als een stempel van goedkeuring die laat zien dat we als bedrijf voldoen aan hoge normen als het gaat om de ervaring die we onze medewerkers bieden, onze bedrijfscultuur en het vertrouwen dat er heerst.

Voor onze medewerkers betekent dit dat ze deel mogen uitmaken van een bedrijf waar ze graag werken en waar ze zich goed voelen. Het Great Place to Work-certificaat bevestigt dat we er alles aan doen om een omgeving te creëren waarin iedereen gewaardeerd wordt en waarin ieders stem telt. Het geeft onze medewerkers het vertrouwen dat ze eerlijk behandeld worden, dezelfde kansen krijgen als anderen en dat ze echt het beste uit zichzelf halen.

meer...



Meer vacatures van Simac