Inloggen - Registreer  

Mobility Specialist Customer Care

Fleet Support - Arnhem - 06-04-2024 Naar vacature  

Wil jij op tactische en strategisch niveau bezig zijn met de mobiliteit van onze klanten en is stakeholdermanagement iets waar jij energie van krijgt? Dan is de rol van Mobility Specialist perfect voor jou!

Wat ga je doen?
Je bent het centrale aanspreekpunt voor jouw klanten rondom het tactisch en strategisch beheer van hun wagenpark en andere mobiliteitsvoorzieningen. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoer van de afspraken uit het contract en stuurt proactief op leveranciers om de afspraken na te komen om een hoge klanttevredenheid te waarborgen.

Daarnaast verdiep jij je in de uitdagingen van de klant en werkt samen met je team toe naar de ideale oplossing. Jouw klanten zijn niet de berijders, maar de HR of Facilitair directeur die eindverantwoordelijk is binnen zijn of haar organisatie. Met hen maak je afspraken over dagelijkse werkzaamheden die je vastlegt in SLA’s en bij escalaties houd jij het hoofd koel en weet de klantrelatie in stand te houden.

Maar met jouw kritisch denkvermogen kijk je ook naar interne en externe processen en draagt bij aan de optimalisatie daarvan. Je zorgt dat kennis binnen je team geborgd is en neemt actief deel aan interne projectteams.

Enkele taken waar jij mee bezig bent:
  • Adviseren en regisseren van klantvragen.
  • Afspraken maken met het interne klantenteam en externe leveranciers over dagelijkse werkzaamheden.
  • Adviseren van het klantenteam bij complexe vraagstukken of escalaties.
  • Pro-actief kennis delen met het klantenteam en de klant.
  • Verrijken van managementinformatie tot heldere rapportages voor de klant.
  • Periodiek rapporteren over de SLA-prestaties aan de klant.
De uitdagingen zijn groot in onze branche; zakelijke mobiliteit zit in een achtbaan van ontwikkelingen. Ben jij enthousiast geworden om hier je steentje aan bij te dragen, dan horen we graag van jou!

Wie ben jij?
Jij hebt ervaring met stakeholdermanagement, staat stevig in je schoenen en bent besluitvaardig. Je krijgt energie van klantcontact en gaat met jouw communicatieve vaardigheden geen uitdaging uit de weg als het gaat om een tevreden klant. Met een groot gevoel van verantwoordelijkheid weet je een breed pakket aan werkzaamheden goed te organiseren en natuurlijk ga je voor kwaliteit, samen met je team!

Verder vragen wij:
  • HBO werk,- en denk niveau en 4 jaar relevante ervaring.
  • Aantoonbare ervaring met het communiceren met klanten op strategisch en tactisch niveau.
  • Kennis van MS Office (Excel, Word, Outlook).
  • Goede beheersing van de Nederlandse in woord en geschrift.
  • Goede beheersing van de Engelse en/of Duitse taal in woord en geschrift is een pré.
  • Affiniteit met of kennis hebben van de autolease en/of mobiliteitsbranche is een pré.
  • In bezit van certificaat VNA Leasing is een pré.
Wat bieden wij jou?
Fleet Support biedt je een team van gedreven en enthousiaste collega’s om mee samen te werken in een van de meest dynamische branches van het moment. Je bent onderdeel van de afdeling Customer Support en naast een afwisselende functie bieden wij je:

  • Een maandsalaris tussen € 2.800,- en € 4.500,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur/week) afhankelijk van jouw werkervaring.
  • 29 vakantiedagen o.b.v. 40 uur per week.
  • De mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken (o.b.v. 40 uur/week).
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 ct per kilometer of 2e klasse OV-abonnement.
  • Budget om je thuiswerkplek volgens de ARBO-normering in te richten en een thuiswerkvergoeding van € 2,20 netto per dag.
  • Mogelijkheid tot een leasefiets met maandelijkse werkgeversbijdrage.
  • Dagelijks een deels gesubsidieerde lunch op kantoor in Arnhem.
  • Pensioenregeling bij Centraal Beheer Achmea.
  • Volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen en intern door te groeien.
  • Een actieve personeelsvereniging.
Wie zijn wij?
Fleet Support is toonaangevend als het gaat om mobiliteitsbeheer voor middelgrote tot grotere organisaties in een breed scala aan branches. Je kunt hierbij denken aan organisaties zoals Randstad, KPN en Prorail. Of het nu gaat om volledige outsourcing van het wagenparkbeheer en algehele mobiliteit, een softwareoplossing of advies, voor al deze vraagstukken biedt Fleet Support een (duurzame) oplossing. Met 70 mensen op kantoor in Arnhem bedienen wij klanten in Nederland, maar ook entiteiten van klanten in andere Europese regio’s.

Customer Support is georganiseerd in klantteams. Een team bestaat uit Mobility Specialists, Mobility Coordinators, Mobility Administrators en Data Controllers en werkt samen voor een vaste groep klanten. Dagelijks streven zij naar tevreden klanten en berijders!

Onderdeel AutoBinck Group
Fleet Support werd opgericht in 1991 en is onderdeel van Mobinck, een divisie van AutoBinck Group. Dit Nederlandse familiebedrijf is toonaangevend op de Europese mobiliteitsmarkt. AutoBinck Group heeft een omzet van 1 miljard euro, is actief in acht Europese landen en heeft meer dan 1.600 medewerkers.

Onder de paraplu van de AutoBinck Group valt een breed palet van ondernemingen gespecialiseerd in vernieuwende mobiliteit. Samen bieden ze een scala van concrete oplossingen. Zoals telematica, mobiliteitspassen, mobiliteitsbudgetten, carpoolen en autodelen, smart parking, apps en platformen.

Fleet Support
Benieuwd wie wij zijn? Lees
de verhalen van onze collega’s over waarom zij bij Fleet Support werken.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Fleet Support
Meer Mobility Specialist Customer Care vacatures