Inloggen - Registreer  

Planner huishoudelijke hulp Alle

Cardia - Den-haag - 03-04-2024 Naar vacature  

  • U bevindt zich hier:
Alle locaties
, Den Haag
24 uur
Ben jij nauwkeurig en dienstverlenend ingesteld? Ga je uitdagingen niet uit de weg en hou je van het maken van een goede match tussen cliënt en medewerker? Lees dan verder! Voor de afdeling Planning Huishoudelijke Hulp zijn wij op zoek naar een:

 

Planner Huishoudelijke Hulp

Wat ga je doen?

  • Als planner werk je met behulp van het planningssysteem NEDAP ONS en plant op basis van de afgegeven indicatie;
  • Je bent verantwoordelijk voor het maken van de roosters aan de hand van de beschikbaarheid van de medewerkers, rekening houdend met de wensen van de client en de organisatie;
  • Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de medewerkers en cliënten in relatie tot de planning;
  • Je behandelt verlofaanvragen en past hierop de roosters aan;
  • Je lost creatief en pro actief planningsproblemen op;
  • Je voert diverse administratieve taken uit zoals controles op de invoering in het systeem;
  • Je legt verantwoording af aan de teamleider huishoudelijke hulp.

Wij bieden

  • Een bruto maximum maandsalaris van € 3.502,58 (FWG 40 VVT) o.b.v. een 36-urige werkweek;
  • In deze functie werk je 24 uur per week, werkdagen zijn in overleg;
  • Een uitdagende en plezierige werksfeer en een mooie balans tussen werk en privé en goede studiemogelijkheden;
  • De mogelijkheid om (gedeeltelijk) vanuit huis te werken;
  • Een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden: collectieve korting op diverse verzekeringen, een fietsplan, sport- of fitness abonnement regeling, computer/laptopplan en een bonusregeling wanneer je een nieuwe collega aanbrengt.

Wat we zoeken

Kennis, ervaring en deskundigheid
  • Je beschikt over minimaal een diploma op MBO niveau 3;
  • Je hebt relevante ervaring als planner, het liefst in de huishoudelijke hulp;
  • Ervaring met NEDAP ONS en Teams is een pre.
Persoonskenmerken
  • Je kunt op verschillende niveaus communiceren, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van de WMO/WLZ;
  • Je bent stressbestendig en kunt snel schakelen;
  • Tact en overredingskracht in contacten met je collega’s en cliënten;
  • Je bent enthousiast en in staat om een nieuwe omgeving snel eigen te maken;
  • Je hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar ook goed samenwerken met collega’s;
  • Inzicht in administratieve processen evenals ervaring met geautomatiseerde systemen.

Enthousiast geworden?

Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Klik dan op onderstaande knop om je motivatiebrief en CV te versturen!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Cardia
Meer Planner huishoudelijke hulp Alle vacatures