Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Contactpersoon

Vanad Engage - Blije - 29-07-2021 Naar vacature  

Vind jij het een uitdaging om sollicitanten een geweldige eerste indruk te geven van onze organisatie door ze een verrassende sollicitatie ervaring te bieden? Bij VANAD Engage houden we niet van ellenlange procedures, onbeantwoorde telefoontjes of het uitblijven van een onderbouwde reactie. We begrijpen dat onze sollicitanten belangrijke projectambassadeurs zijn met ambitie. VANAD Engage blijft groeien en daarom zijn we op zoek naar een Recruiter. Ben jij de persoon die graag wil werken bij een ‘Happy People’ organisatie waar verbinding centraal staat? Lees dan snel verder.

Wie is VANAD Engage?

VANAD Engage is de nummer 4 facilitair partner van Nederland binnen de klantcontact branche. Wij werken voor ca. 40 verschillende opdrachtgevers zoals o.a. de Bijenkorf, Audi, Transavia en T-Mobile waarvoor wij de gehele klantenservice verzorgen.

VANAD Engage werkt samen vanuit partnership. Hierbij zijn Passie, Ondernemerschap en Daadkracht belangrijke pijlers binnen onze organisatie en zijn vrijheid, vertrouwen en ontwikkeling de belangrijkste zaken die je mag verwachten in jouw werkomgeving, collega’s en leidinggevenden.

Functie-inhoud

Voor het uitvoeren van de klantenservice voor onze opdrachtgevers hebben wij uiteraard leuke, gezellig en gemotiveerde klantexperts nodig die van elk klantcontact een succes maken. Het is jouw taak om deze medewerkers te vinden en te binden aan de organisatie. Je beoordeelt binnenkomende sollicitaties en gaat actief op zoek naar geschikte kandidaten voor de diverse klantexpert vacatures binnen onze organisatie. Je houdt wel van een uitdaging en met je communicatieve vaardigheden en oplossingsgerichte manier van denken laat je geen enkele kandidaat door je vingers glippen. Jouw werkgeluk? Dat vind je in samenwerken en het maken van de puzzel; een blije nieuwe medewerker, tevreden teamleiders en een gelukkige kandidaat, daar doe je het voor!

Wat jij doet?

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de vacatures van klantexpert van een van onze mooie labels. Denk hierbij aan De Bijenkorf, Transavia en Simpel.( Van de intake met de stakeholders tot aan de hires van onze nieuwe collega’s, jij zit aan het stuur!
  • Je voert sollicitatiegesprekken en faciliteert hierin de organisatie;
  • Jij bedenkt creatieve nieuwe manieren om de juiste mensen aan ons te binden;
  • Wij zijn dol op het verbeteren van de processen, om de candidate experience te optimaliseren en de organisatie (nog) beter te faciliteren.

Wat wij bieden?

  • Een fantastisch team om mee samen te werken;
  • Mooie labels om voor te werven;
  • Wij leveren geen handjes, maar werken met mensen. Dat zie en voel je in alles wat we doen;
  • Je kunt bij ons veel leren maar voor jou is het allerbelangrijkste; je vindt het geweldig om mensen aan een mooie baan te helpen en bij onze opdrachtgevers de beste kandidaat te plaatsen
  • Een passend salaris, afhankelijk van opleiding en werkervaring;
  • Reiskosten vergoeding;
  • Een laptop en telefoon;
  • Gave teams van collega’s die gezamenlijk met veel werkplezier de doelstellingen nastreven;
  • VANAD Group biedt meer dan 130 online trainingen aan

Wat wij vragen?

  • Een enthousiast en pro-actief type, daar zoeken we naar! Je bent een zelf-starter en hebt er ontzettend veel zin
  • Resultaatgericht, assertief en sociaal;
  • Je hebt organisatorisch talent en pakt werkzaamheden zelfstandig op;
  • Je bent toegankelijk en hebt kennis van en ervaring in het motiveren en verbinden van mensen.
  • Parttime (32 uur) is mogelijk maar je kan ook fulltime werken;
meer...



Meer vacatures van Vanad Engage