Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior Accountmanager

Documentcenter Brabant Zeeland - Goes - 19-10-2021 Naar vacature  

Als Junior Accountmanager bij Ricoh West-Brabant & Zeeland ben je werkzaam binnen een georganiseerde sales organisatie. Jij bent verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van nieuwe en t.z.t. bestaande relaties en prospects. Juist in deze tijd wordt jij in staat gesteld om MBK organisaties te voorzien van relevante oplossingen om de digitale transformatie te faciliteren en te ondersteunen!

De functie

Als Junior Accountmanager start je de periode in de binnendienst ter ondersteuning van je collega accountmanagers. Je werkzaamheden bestaan uit telefonisch klantcontact en acquisitie. Volgens het principe ‘training on the job’ helpen wij je doorgroeien naar het niveau dat je zelfstandig in staat bent om klanten te adviseren over de producten en dienstverlening van Ricoh. Voornaamste focus ligt hierbij op het optimaliseren van documentstromen. Jou adviezen leveren de klant tijd, geld of energie op. Hierbij maak je gebruik van het portfolio dat Ricoh voert op het gebied hardware, software en aanverwante dienstverlening. Een nauwe samenwerking met specialisten van Ricoh Nederland is hierbij aan de orde.

In de eerste periode vormt acquisitie een groot deel van je dagelijkse activiteiten. Je krijgt alle ruimte om creatief en onderscheidend te zijn met als doel het realiseren van de afgesproken doelstellingen. Je werkt in een team met collega junioren onder de inspirerende leiding van je salesmanager. Op het moment dat je zelfstandig de rol van accountmanager vervult zullen we je verder blijven ontwikkelen in samenwerking met Ricoh Nederland.

Waarom Ricoh West-Brabant & Zeeland?

Ricoh West-Brabant & Zeeland is super relevant voor haar klanten, juist in deze tijd! Mensen werken veel meer vanuit huis of hebben andere flexibele vormen van werken. Dit betekent dat informatie en documenten steeds vaker beschikbaar moeten zijn op verschillende plekken. Bedrijfsprocessen moeten door gaan zodat iedereen op elk moment in contact kan blijven staan met hun werkomgeving. Ricoh beschikt over een breed portfolio van diensten en producten waardoor we op ieder van deze deelgebieden onze klanten kunnen helpen met relevante oplossingen.

Het profiel

  • Minimaal MBO 4 werk/denkniveau;
  • Woonachtig in de regio West-Brabant / Zeeland ;
  • Doorzettingsvermogen en sterke overtuigingskracht;
  • Zeer zelfstandig kunnen werken;
  • Klant- en resultaatgericht.

Het aanbod

  • Werken vanuit de standplaats Breda en soms Goes;
  • Goed basissalaris en een lucratieve bonusregeling;
  • 40-urige werkweek;
  • Leaseauto, laptop en telefoon van de zaak in het vooruitzicht;
  • Training en begeleiding en (internationale) doorgroeimogelijkheden;
  • Een gegarandeerd mooie ervaring bij een hechte organisatie in beweging;
  • Ricoh Nederland is Top Employer 2021!

Solliciteren

Wil je meer informatie over de salesmogelijkheden neem dan zeker contact op via mail naar
of telefonisch via 06 – 21 29 48 15.
meer...



Meer vacatures van Documentcenter Brabant Zeeland