Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
ICT Support- en helpdeskmedewerker
Wil jij verantwoordelijk zijn als eerste aanspreekpunt binnen de organisatie op het gebied van ICT vragen? Vind je het leuk om functionaliteiten van de ICT en voorzieningen in stand te houden? Ben jij servicegericht en krijg jij energie om jouw collega’s te helpen met ICT vragen?
In deze functie heb je een gevarieerd takenpakket en ben je verantwoordelijk voor het Applicatiebeheer en Technisch Beheer. Zo help je de gebruiker met tal van zaken zoals inlogproblemen, de uitrol van nieuwe werkplekken, storingen van werkplekken en het aanmaken van nieuwe gebruikers.
Zie onderstaand enkele verantwoordelijkheidsgebieden:
- Ondersteuning bieden aan en informeren van gebruikers over automatiseringssystemen en communicatie middelen.
- Vervullen van de helpdeskfunctie 1e en 2e lijn, te weten: aannemen, registreren en bewaken van incidenten. Waar nodig kom je met verbetervoorstellen bij veelvoorkomende foutmeldingen.
- Testen van nieuwe producten op het gebied van automatisering en actief bezig met beveiliging van data en systemen door middel van controles, gebruikersbewustzijn en patches.
Op de afdeling ICT van Energiewacht staat de implementatie en integratie van het nieuwe fusiebedrijf centraal. De ICT afdeling bestaat uit 17 collega’s met ieder zijn eigen specialisme vanuit de afdeling ICT Operations en ICT Projecten. Denk bij ICT Operations aan een 1e Lijn Helpdesk, 2e lijn Applicatiebeheer, 2e lijn Systeem/netwerkbeheer en Technisch BI. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie (Run). De overige disciplines op de afdeling zijn samen met de business verantwoordelijk voor de transformatie en implementatie van de nieuwe ICT architectuur (Change).
De afdeling ICT is verantwoordelijk voor een complex applicatielandschap van 3 hoofdlocaties, 2 datacenters, 20 nevenvestigingen, 600 interne gebruikers en 600 buitendienstmedewerkers. De standplaats van de locatie is bespreekbaar. Onderdeel van de functie zijn servicediensten in het weekend (1x in de 2 maanden).
Functie-eisen:
De volgende kennisgebieden breng jij mee:
Wat bieden wij?
De procedure bestaat uit twee interviews.
meer...
Meer vacatures van Ewacht