Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Service Center Medewerker
Servicedeskmedewerker
Standplaats: Energieweg 1, DelftUren per week: 40u
Werk-/denkniveau: MBO
De functie
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant wanneer hij of zij belt/mailt met Koning & Hartman. Je kunt hun vragen kwalificeren, standaard issues direct oplossen en complexere vragen doorspelen naar de technische experts.Wat wij van jou vragen
- Eerste aanspreekpunt voor de klant
- Storingen melden en rapportages opstellen
- Structureren en documenteren van werkzaamheden
- Het werken in vaste roosters (tussen half 8 en 18u)
- Onderhouden van contacten met eindgebruikers en opdrachtgevers.
Hoe kan een dag eruit zien bij K&H
Als je aan je eerste kop koffie zit, gaat de telefoon. Het is een klant die zijn draadloze netwerk niet aan de praat krijgt. Samen met de klant doorloop je een aantal standaard stappen om te bepalen waar het probleem zit en of je het eenvoudig op afstand kunt oplossen. Kun je het niet oplossen dan besluit je om de storing door te zetten naar je 2de lijn collega binnen het RSC of naar de afdeling Field Service. Nadat het probleem is verholpen krijg jij daar een melding van zodat je samen met de klant kunt nagaan of alles naar tevredenheid is verholpen. Je beoordeelt ook of de oplossing onderdeel kan worden van het stappenplan zodat jij het probleem in het vervolg zelf kunt oplossen. Handig! Je besluit nog een kaartje te schrijven naar de klant, jullie hadden een leuk gesprek en je bent blij dat je hem hebt kunnen helpen. Zo, dat zorgt vast voor een glimlach bij de klant. Je pakt nog een kop koffie. Op naar het volgende gesprek!Tussendoor bewaak je het proces en vraag je aan je collega’s of je ze nog ergens mee kan helpen om de openstaande storingen sneller op te lossen. Je besluit de klant van dat ene probleem dat al wat langer open staat te bellen om hem te informeren over de voortgang.
Wie wij zoeken
De ideale kandidaat voor de functie van Servicedeskmedewerker beschikt over een klantgerichte houding, kan goed luisteren, is initiatiefrijk en gedreven, toont drive en flair en is in staat zijn of haar omgeving mee te nemen in enthousiasme.Daarnaast beschik jij over
- MBO werk- en denkniveau
- Minimaal 1 jaar werkervaring (ervaring op het gebied van datacommunicatie is een
- Kennis van de ICT/ Telecom (pre)
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Competenties zoals: Goede teamspeler, doorzettingsvermogen, klantgericht.
Het team
Het team van het Remote Service Center in Delft bestaat uit 10 directe collega’s. Naast de juiste ervaring en achtergrond vinden wij het even belangrijk dat er een match is met je team. Daarom is er tijdens de sollicitatie procedure tijd om kennis te maken met je toekomstige collega’s!Wij bieden
- Een markconform salaris
- 24 vakantiedagen o.b.v. 40-urige werkweek
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden o.a. reiskostenvergoeding, goede pensioenregeling en laptop
- Volop ontwikkelingsmogelijkheden via onze KH Academy
- Werken voor toonaangevende leveranciers
- Leuke werkomgeving met gedreven collega’s, wij vinden humor belangrijk!
- Sportieve activiteiten
Reageren?
Je motivatie en CV kun je mailen naar erik.ziere@koningenhartman.com.Acquisitie? Nee dankjewel!
Er is helaas iets fout gegaan
Er hebben zich helaas meerdere fouten op het formulier voorgedaan. Controleer de velden van het formulier opnieuw.meer...
Meer vacatures van Koning & Hartman