Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klantenservice medewerker

Rechtstelefoon - Den Haag - 01-11-2020 Naar vacature  

Wij helpen bij de Rechtstelefoon vele tienduizenden mensen per jaar door het geven van een direct juridisch advies. Die verwachten niet alleen uitstekende service als ze bellen met een juridische vraag, maar ook wanneer ze contact met ons opnemen over iets niet-juridisch. En daarbij hebben we hulp nodig!

Wat ga je doen?

Wij zijn een sociaal-maatschappelijk bedrijf, maar wel echt een bedrijf. Momenteel laat vijfennegentig procent van onze cliënten weten dat ze (zeer) tevreden met ons zijn, we willen graag dat dit percentage naar honderd procent doorgroeit. Een betere klantenservice is hierin de belangrijkste volgende stap. Dat vraagt om veel initiatief van jou en je krijgt een hoop verantwoordelijkheid. Daarom is het voor ons belangrijk dat dit niet je eerste baan is in een functie als deze.

Momenteel verloopt onze klantenservice volledig via e-mail. Dus uitstekend kunnen lezen en schrijven is een absolute must. Je tone of voice is daarbij: dat je soms ingewikkelde dingen formeel en toch begrijpelijk voor iedereen kan uitleggen. Reactiesnelheid is een speerpunt, vaak zitten mensen met een urgent probleem en hoog in hun emotie. Bij ons als juridisch bedrijf zijn de onderliggende belangen vaak ook groter dan in andere bedrijfstakken. Waar nodig zet je vragen uit bij collega´s en koppel je vervolgens weer terug aan de cliënt.

Op momenten dat onze cliënten geen contact met jou zoeken, neem jij contact op met hen. Wij vinden namelijk dat klantenservice twee kanten op moet gaan. Dat doe je dan telefonisch en je gaat vooral na hoe mensen ons bedrijf dusver hebben ervaren. Eventuele problemen los je op, net als wanneer de cliënt zelf contact met ons zou hebben opgenomen. Tevreden cliënten die nog niet lid zijn van de Rechtstelefoon biedt je aan dat te worden, dus commercieel kunnen denken en handelen hoort ook bij deze functie.

Het is zoals je merkt een diverse functie. Wij denken dat hij mede daarom ook ontzettend leuk is. Bovendien met genoeg ruimte voor groei in een klein jong team dat zelf hard groeit. Daarom zoeken we ook echt iemand voor de lange termijn, die wil helpen de Rechtstelefoon verder op te bouwen.

Buiten werk om organiseren we maandelijks een borrel en we hebben zeer regelmatig teamactiviteiten. Tijdens de coronacrisis geven we hier een zo leuk mogelijke alternatieve invulling aan.

Wat wij bieden

Een bedrijf dat sociaal-maatschappelijk relevant werk doet
Functie van 16-24 uur per week; verdeeld over 4 of 5 dagen
Bruto fulltime salaris van €2250 per maand plus 8% vakantiegeld
Tot 30 vrije dagen en zicht op een goede pensioenregeling
Reiskostenvergoeding van €0,19 per km (maximaal €10 per dag)
Regelmatig borrels en teamuitjes met een leuk jong team
Op loopafstand van Den Haag Centraal én Den Haag HS
Een klein en gezellig actief kantoor
Thuiswerken is ook na de coronacrisis mogelijk als je dat zou willen
Snel groeiend bedrijf waarin snel meegroeien mogelijk is, we zoeken iemand voor de lange termijn!

Wat wij vragen

Minimaal HBO werk- en denkniveau
Je hebt ervaring met klantenservice per e-mail en telefoon
Als je ook sales ervaring hebt sta je 1-0 voor!
Verbaal ben je sterk, je hebt een brede woordenschat en je spelling is foutloos
Je bent zeer klantvriendelijk en houdt van vlot doorwerken
We zijn intern erg informeel en naar buiten toe juist formeel, dat is iets waar jij je goed op kan aanpassen
Ervaring met Zendesk en Google Workspace (vh. G Suite) is een pré

Solliciteren

Solliciteer nu via
! We hebben je naam, e-mail, telefoonnummer, CV en motivatie nodig. De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gesprekken. Omschrijf in elk geval waarom je juist bij ons wilt werken!

We hopen snel iets van je te horen! In elk geval ontzettend bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze vacature te lezen en interesse in ons bedrijf hebt getoond.

meer...



Meer vacatures van Rechtstelefoon