Inloggen - Registreer  

Junior Delivery Manager

NCC Group - Delft
Your role as Junior Service Delivery Manager (Jr. SDM)Our SDM team is responsible for owning and developing strong and professional relationship with each of the clients in their selected portfolio. As Jr. SDM you will be
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Customer Success / Delivery Manager Full time

Moxio - Delft - 26-04-2024 Naar vacature  

Customer Success Manager
Dat er treinen over ons spoor blijven rijden, licht in je woning blijft branden, je auto je van A naar B brengt en de scheepvaart goederen vervoert: er zijn enorme projecten om dat te realiseren en onderhouden! Jaarlijks worden miljarden euro’s geïnvesteerd in onze infra en werken daar duizenden mensen aan – wat leidt tot een even gigantische complexiteit en uitdaging bij het in goede banen leiden van de informatiestromen daarin. Als onze nieuwe Customer Success Manager help je ons dat voor elkaar te krijgen. Je bent de verbinding tussen de klanten die met ons samenwerken en onze producten en teams. 

Je krijgt bij ons als Customer Success Manager een voor ons nieuwe, en daarmee unieke functie. Natuurlijk kom je in een solide organisatie terecht – maar we zoeken iemand die er een kick van krijgt de discipline from scratch op te bouwen.

Daarom is het voor ons belangrijk dat je concrete kennis meeneemt van hoe je Customer Success Management aanpakt, hoe je het “succes” daarin meet én verbetert.

 
Het is met nadruk geen sales-gerichte functie (we zoeken daarmee ook niet naar iemand met een commerciële achtergrond), maar een visie in hoe je met business development samenwerkt is wél belangrijk. Ook hoeft projectmanagement geen supertalent van je te zijn, maar is het wel van belang dat je in een multidisciplinair team overzicht kan houden. Er komt veel in deze rol samen en je hebt een flinke invloed op hoe je er invulling aan geeft!

 

Jouw succes

Bij Moxio werken we aan onze “suite” aan eigen applicaties. Enerzijds bepalen we zelf de roadmaps in productontwikkeling, maar anderzijds staan we graag dicht bij onze klanten en hun gebruik van onze producten. We groeien namelijk doordat ze ons product en onze manier van werken zo waarderen dat ze onze “ambassadeur” worden. Maar met meer klanten moet je ook je aandacht meer verdelen. Daarom zoeken we iemand die helpt om onze gebruikers meer te laten halen uit onze producten en onze ontwikkelingen beter te laten aansluiten.

Wat we o.a. willen bereiken:

Klanten en gebruikers ondersteunen om hun gebruik en adoptie van onze producten te laten groeien. Zowel in onboarding bij nieuwe klanten, als in bestaande klanten meenemen in de ontwikkelingen in onze applicaties en hoe ze nieuwe functionaliteiten kunnen gebruiken.

 
De banden warm houden! In overleg met business development en/of onze UXers er voor zorgen dat klanten niet alleen ambassadeurs worden maar ook blijven. 

 
Het identificeren en laten groeien van kansen en samenwerking, samen met business development en de teams, om meer impact en duurzame groei bij klanten en gebruikers te bereiken. Daarbij ook kijken naar functionele verbeteringen en aanhaken van collega’s wanneer nodig.

 
Centraal overzicht houden in de samenwerking met/tussen business development, design en development bij werkzaamheden in het opstellen van offertes en het realiseren van specifieke klantfunctionaliteiten. Je draagt zo enerzijds mede zorg voor een succesvolle en tijdige oplevering, maar zorgt anderzijds voor een soepele overgang naar een succesvol gebruik. 

 
Waar werkzaamheden voor een specifieke klant plaatsvinden, ervoor zorgen dat onduidelijkheden weggenomen en – nog beter – voorkomen worden. Samen met het team, én samen met de klant, zorg je er voor dat duidelijk is wat wij van hen nodig hebben en dat de scope, planning en voortgang helder is.

 
Opzetten van een Customer Success programma en proces voor de verschillende typen gebruikers.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Moxio
Meer Customer Success Delivery Manager Full time vacatures

Gerelateerde vacatures aan Customer Success / Delivery Manager Full time

Air Import Coordinator

Crane Worldwide Logistics - Delft
Responsibilities This is a full-time role responsible for the processing of import shipments and all related activities for an assigned base of accounts. Performs duties related to import documentation review, and customs
- Volledige vacature bekijken

Air Import Coordinator

Crane Worldwide Logistics - Delft
Responsibilities This is a full-time role responsible for the processing of import shipments and all related activities for an assigned base of accounts. Performs duties related to import documentation review, and customs
- Volledige vacature bekijken

Delivery driver

RandStad - Bleiswijk
Do you enjoy being on the road and having a responsible job? Look no further, because this delivery job is perfect for you. Starting from the distribution centre in Bleiswijk (after enjoying a nice cup of coffee to start the
- Volledige vacature bekijken

Delivery driver

RandStad - Bleiswijk
Do you enjoy being on the road and having a responsible job? Look no further, because this delivery job is perfect for you. Starting from the distribution centre in Bleiswijk (after enjoying a nice cup of coffee to start the
- Volledige vacature bekijken