Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medior Functioneel Beheerder Klant & Service

Uwv - Amsterdam - 12-10-2021 Naar vacature  

Amsterdam Sloterdijk, 32 - 38 uur

(het formulier is geoptimaliseerd voor desktop gebruik)

Deel dit artikel:

Verstuur deze informatie per mail


U gaat de volgende webpagina doorsturen:
Naam is een verplicht veld
Verkeerd emailadres
Verkeerd emailadres
Verstuur

Wat je gaat doen

Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor een optimale werking van de complexe functionaliteiten in één of meerdere applicaties achter de portalen van UWV.nl. Niet alleen draagt je zorg voor de continuïteit van de systemen, je vervult ook een ondersteunende rol ten aanzien van de gebruikers. Je bent de spil tussen de business, ICT en applicatieleveranciers.

Waar of in welke functie je ook werkt bij UWV, je draagt bij aan iets dat groter is dan jezelf. Het is altijd zinvol én inhoudelijk uitdagend: werk met

zinhoud
noemen we dat.
Je hebt voldoende (technische) kennis om wensen te vertalen naar (niet-)functionele eisen, rekening houdend met in- en externe afspraken bijvoorbeeld op gebied van security.

Je bent proactief op zoek naar structurele voorstellen voor verbetering. Niet alleen voor de klanten van UWV maar ook wat het eigen werk betreft.

Wat we van je verwachten

Je hebt minimaal een HBO opleiding (bij voorkeur Bedrijfskundige Informatica) en ten minste twee jaar ervaring in het Business/ICT domein. Je bent communicatief sterk en kan daarmee techniek en mensen aan elkaar verbinden.

Je hebt kennis van:
  • Minimaal een HBO opleiding (bij voorkeur bedrijfskundige informatica) en ten minste 2 jaar ervaring in het Business/ICT domein
  • Communicatief sterk en kan daarmee techniek en mensen met elkaar verbinden
  • Kennis van toegepaste ICT (incl. internet) in grote administratieve organisaties
  • Kennis van beheersmanagementprocessen (zoals BISL, ITIL)
  • Kennis en ervaring met Agile/Scrum is een pre
  • Vaardig in een omgeving met verschillende belangen
  • Klant- en resultaatgericht
  • Werkt samen met anderen aan een gezamenlijk resultaat
Daarnaast ben je klant- en resultaatgericht en werk je op eigen initiatief samen met anderen aan een gezamenlijk resultaat. Je bent proactief, kwaliteitsgericht en creatief.

Je bent in staat om rekening te houden met verschillende belangen in de organisatie.

Wat je van ons kan verwachten

Wij bieden je een interessante werkomgeving in een enthousiast team. Wij bieden je een uitdagende functie in een dynamische organisatie, waarin je een doorslaggevende bijdrage kunt leveren aan de ontwikkeling naar een uitstekende dienstverlening in 2021.

Wij stimuleren je, en waarschijnlijk doe je dat al, om ook naast je werk actief en actueel te blijven in je vakgebied. UWV is een uitdagend, complex en interessant werkgebied.

Het totale arbeidsvoorwaardenpakket is interessant. Het salaris is maximaal € 4.537,88 (medior) bij een 38-urige werkweek. We hebben zeer aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan een 13e maand, een goede pensioenvoorziening en aantrekkelijke studiemogelijkheden. Station Amsterdam Sloterdijk ligt pal naast ons kantoor. Het betreft een fulltime functie, waarbij in eerste instantie een dienstverband voor een jaar wordt aangegaan.

Iets meer over Klant & Service binnen ons bedrijf

UWV is het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen en zorgt voor de landelijke uitvoering van de werknemersverzekeringen en voor arbeidsmarkt- en gegevensdienstverlening. Dat doen we als zelfstandig bestuursorgaan (ZBO) in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Mensen zijn op hun best als ze met werk kunnen deelnemen aan de maatschappij. De maatschappij functioneert het best als zoveel mogelijk mensen er met werk aan deelnemen. Het is onze missie om, samen met onze partners, verschil te maken voor mensen door werken te bevorderen. Als werken onmogelijk is, zorgen we snel voor inkomen.

Deze maatschappelijke opdracht willen we iedere dag beter en gerichter uitvoeren. De waardering die burgers uitspreken over de wijze waarop wij onze dienstverlening uitvoeren is hierbij een belangrijk richtsnoer.

De afdeling Informatiemanagement is het aanspreekpunt binnen de divisie Klant en Service (K&S) voor alles wat met informatievoorziening te maken heeft. Wat we doen is dus direct heel zichtbaar voor de klanten van UWV. Online Dienstverlening is binnen onze afdeling een steeds groter aandachtsgebied. Binnen Online Dienstverlening bouwen we continu door aan UWV.nl en Werk.nl, de portalen voor onze klant: burgers én werkgevers. Hiermee leveren we een bijdrage aan effectieve klantinteractie in een digitaal groeiend UWV. Dat doen we met een Agile/Scrum werkwijze.

meer...



Meer vacatures van Uwv