Inloggen - Registreer  

Klantenservice Support Medewerker

Toppy - Veghel - 23-01-2020 Naar vacature  

Als klantenservice support medewerker ben je de steun en toeverlaat van onze klantenservice en een belangrijk aanspreekpunt voor onze klanten. Echt, wat moeten ze zonder jou. Jij regelt namelijk alles omtrent onze retouren, naleveringen, communicatie van levertijden, cadeautjes voor leuke klanten en nog zoveel meer. Je hebt contact met zowel leveranciers als transporteurs en natuurlijk onze klanten. Alles met het doel om onze klanten gelukkig te maken en ze te verwonderen met een meer dan uitstekende service.

Wat je doet

  • Je voert je werkzaamheden secuur, snel en zelfstandig uit
  • Je beantwoordt vragen van onze klanten en leveranciers die bij ons komen via de website, telefoon, email of sociale kanalen.
  • Je draagt verbeteringen aan voor de website, werkwijze, procedures of andere zaken die in jouw ogen beter kunnen
  • Je zorgt dat eventuele problemen die klanten hebben netjes worden afgehandeld en zorgt dat iedereen met een glimlacht aan Toppy denkt!
  • Je ondersteunt de product experts en sales medewerkers waar nodig

Een dag als Klantenservice Support Medewerker bij Toppy

Je dag begint met een lekker kopje koffie, thee of glaasje water. Je hebt nog een kwartiertje voor de telefoon begint te rinkelen, dus je begint meteen de mails te beantwoorden.; “wanneer komt mijn bestelling aan”, “wanneer is dit artikel weer op voorraad”. 09:00: We zijn open!

Gedurende de ochtend ondersteun je de klantenservice bij het opnemen van telefoontjes en het beantwoorden van vragen via onze communicatiekanalen Mail, WhatsApp en Facebook. Daarna ga je aan de slag met de binnengekomen retouren, geplande naleveringen en schrijf je een aantal leuke kaartjes voor de klanten die je blij hebt kunnen maken met een vervangend artikel. Voor je het weet zit je al halverwege de ochtend en is het tijd voor een potje tafeltennis.

‘s Middags krijg je een klant aan de lijn die vraagt wanneer hij zijn product kan verwachten. Je controleert samen met hem de Track&Trace en ziet dat de bestelling tegen verwachting in nog in het depot PostNL staat. Even bellen met PostNL en na 5 minuten bel je de klant terug dat het pakket iets vertraagd is en deze morgen komt. Ondanks de vertraging is de klant blij met de snelle communicatie en ziet hij het pakket met vertrouwen tegemoet. Nu hij je toch aan de telefoon heeft, wil hij direct iets bij bestellen. Je maakt de order direct even voor hem aan. Kleine tegenprestatie i.v.m. de langere levertijd

In de middag bestaat er wat onduidelijkheid over de levertijd van een product. Maar, tegelijkertijd valt je wel op dat je deze vraag gister ook al moest beantwoorden. Missen wij informatie op onze website of staat het verkeerd aangegeven? Een korte inspectie en je ziet dat de juiste leverinformatie inderdaad ontbreekt. Je bespreekt dit met de marketing en je hebt meteen jezelf en je collega’s een hoop tijd bespaart in de toekomst.

Aan het einde van de middag doorloop je de geretourneerde artikelen en onderneem je de juiste stappen. Is het product nog in orde, moet het omgeruild worden of terugbetaald? Ook deze taak is voor jou. Aan het einde van een drukke dag sluit om half 6 de telefoon, wat voor jou nog net wat tijd overlaat voor een snel potje tafeltennis voordat je uitklokt en weer klaar maakt voor een nieuwe dag!

Sterke punten

  • Je kunt goed het overzicht houden en bent veelzijdig
  • Je kent onze systemen goed en weet precies waar je moet zoeken om klanten juist te kunnen helpen
  • Je werkt planmatig en kunt je werkzaamheden goed structureren
  • Je bent communicatief vaardig en wilt klanten oprecht helpen te zoeken naar een oplossing
  • Je weet zeer beleeft te blijven op een informele, persoonlijke manier

Wat wij jou bieden

  • Een mooi salaris, passend bij jouw kennis en ervaring
  • Budget om jezelf te ontwikkelen.
  • Een ouwelullenuitkering, ook wel pensioen genoemd
  • Onbeperkt vakantiedagen op basis van vertrouwen en verantwoordelijkheid
  • Weekendjes weg, Onze 2 maandelijkse pubquiz of een avond naar de kroeg.
  • Jonge, enthousiaste dames en heren die je altijd om hulp kunt vragen
  • Een omgeving waar assertiviteit en proactiviteit wordt toegejuigd
  • Een PC, Telefoon en een bak met pennen (en wat je nog meer nodig denkt te hebben)
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Toppy