Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Service Medewerker

SoFine Foods - Landgraaf - 28-01-2022 Naar vacature  

Die de sterke groei en het succes van SoFine Foods B.V. helpt voortzetten…
(40 uur per week)

SoFine Foods, ons bedrijf

SoFine Foods B.V. is een succesvol bedrijf gericht op het ontwikkelen, bereiden en verkopen van lekkere plantaardige producten. Het is onze ambitie om ervoor te zorgen dat mensen het heerlijk gaan vinden om plantaardig te eten. Vriendelijker voor mens, dier en aarde. Onze innovatieve producten gemaakt van groenten en peulvruchten worden vanuit Landgraaf geleverd aan een groot aantal klanten in Europa. Ons assortiment bestaat onder meer uit tofu, falafel balletjes, groenteburgers, zeewierproducten, vleesvervangers, kaas alternatieven en visvariaties.

Wil jij écht betekenisvol werken met impact, dan bieden wij je in de voortdurend groeiende markt van plantaardige voeding een uitdagende stap in je carrière!

Creating delicious food today, for a better world tomorrow”,
d
aar gaan we bij Sofine Foods voor!

Momenteel is SoFine Foods begonnen aan een nieuwe groeifase. Daarom zoeken wij, ter versterking van ons team in Landgraaf:
 
Customer Service Medewerker
In deze rol speel je een vitale rol bij het verbinden van verschillende interne en externe relaties. Je hebt een sterke connectie met de verschillende Sales Managers en (Key) Account Managers van de regio’s waarvoor jij verantwoordelijk bent. Hierbij ligt de focus op de volgende processen: orderverwerking, transport management, facturatie, klachtenafhandeling/complaint management, customer master data beheer.

Ben jij die enthousiaste, resultaatgerichte Customer Service Medewerker die de groei van ons bedrijf verder faciliteert? Lees dan snel verder.

Wat worden jouw taken?

  • Opbouwen en onderhouden nauwe band met interne en externe relaties
  • Up-to-date houden van contactgegevens
  • Ondersteuning Sales team bij onder andere introductie van nieuwe klanten
  • Mede-verantwoordelijk voor beheer CRM
  • Beheren mailboxen
  • (Sample) order entry en verwerken van klantorders, controle op overeenstemming met gemaakte contractuele afspraken, evt. opvragen van aanvullende gegevens
  • Afstemmen met Supply & Demand Planner in geval van afwijkingen van afnamepatronen en/of afwijking van sales forecast
  • Pro-actief communiceren met de interne en externe klant
  • Opvolging lopende orders
  • Efficiënt organiseren van transport van en naar klant binnen de vastgestelde richtlijnen van Sofine
  • Verzorgen van de juiste export documentatie (buiten EU)
  • Verzending en opvolging van sample orders
  • Je neemt deel aan diverse overlegstructuren en voert ad-hoc projecten uit. Facturatie aan klanten conform de verwerkte orders
  • Verwerken en opvolgen inkomende klachten
  • Tijdige opvolging op basis van de input van afdeling Kwaliteit
  • Beheer van artikelen
  • Beheer van prijslijsten
  • Beheer van afleveradressen

Wat verwachten wij van jou?

  • HBO-niveau
  • Bij voorkeur 2-3 jaar werkervaring (geen eis)
  • Kennis van ERP systeem (bij voorkeur BC365)
  • Je hebt een goede beheersing van Nederlands en 2 moderne talen (Duits is daar minimaal 1 van)
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen met oog voor detail;
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig en weet anderen te overtuigen;
  • Je bent een teamplayer die collega’s motiveert;
  • Je hebt een proactieve instelling, bent resultaatgericht;
  • Je wilt je graag ontwikkelen in een dynamische en snelgroeiend bedrijf;

Wat bieden wij?

Een uitdagende functie in een informele en snel groeiende organisatie met één dynamische cultuur en collegiale sfeer. In onze organisatie kennen we korte communicatielijnen en kun je op véél terreinen direct invloed uitoefenen.

Uiteraard sluiten de arbeidsvoorwaarden aan bij je werkervaring en bieden wij ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
Salaris-indicatie: €2750 – €3200 Afhankelijk van ervaring
meer...



Meer vacatures van SoFine Foods