Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Change Log QuoJob

Dataline - Alkmaar - 09-08-2022 Naar vacature  

QuoJob 3.5.0.15 is voor de webbrowsers Mozilla Firefox 51, Google Chrome 56.0 en Apple Safari 10.0.2 geoptimaliseerd. Wij raden het gebruik van Firefox aan voor stabiliteit en de beste prestaties. Houdt u er rekening mee dat de webbrowser Microsoft Internet Explorer 9 en 10 niet voldoen aan alle systeemvereisten van QuoJob en daarom momenteel niet worden ondersteund.

Comfortabel werken met QuoJob doet u het beste in één van de bovengenoemde browsers. Toch vragen we om uw begrip voor verschillende weergaves in functie van de gebruikte browser.

QuoJob is webgebaseerde software. Wij raden aan na elke software update alle cookies evenals de gehele browser cache en surfgeschiedenis van uw browser te verwijderen.

Als sommige functies van QuoJob niet werken, gelieve dan eerst te controleren of u een recente versie van uw browser gebruikt.
 

Jobs

Objectbeschrijving

Het venster voor objectbeschrijvingen werd aangepast. Hier staat nu de mogelijkheid om objectbeschrijvingen vanuit andere jobs te importeren.

Tab 'Uren'

Op jobsniveau kan u bij de tab ‘Uren’ voortaan ook een taak selecteren als filter.

Upload bestanden

Het venster om bestanden op de laden naar QuoJob werd aangepast.
U hebt nu de keuze uit slepen of een manuele selectie om bestanden toe te voegen.
 

MyDay

Taak afspraak

U kan nu via MyDay ook afspraken maken op een Taak. Selecteer hiervoor de categorie taak en geef de taak op waarvoor u de afspraak wenst in te geven.

! Tip !

Vul een job in om de beschikbare taken te beperken tot die job.
U kan de afspraak ook zien op de taak zelf via de tab delegatie.
 

Financieel

Rappel voorschotsfacturen

Het is vanaf nu mogelijk om een herinnering / rappel te sturen bij een voorschotsfactuur.
Stel de filter in op voorschotfacturen om de herinningslijst te kunnen raadplegen of klik op het rappel-icoon bij de individuele factuur.
 

Rapporten

Gross income afbakening

Bij rapporten werd een nieuw rapport toegevoegd, beschikbaar voor klanten met de module Liquiditeit, met de naam Gross income afbakening.
Gelieve het rapport via HR te activeren indien gewenst.
 

Admin

FiBo Instelling boekjaar

In de module Admin - FiBo-koppeling kan nu een boekjaar ingegeven worden.
De informatie voor het boekjaar en in welke periode geboekt zal worden, draagt het exportbestand automatisch over, overeenkomstig met de geselecteerde informatie.

De boekingsperiode kan van QuoJob op basis rekening- en leveringsdatum gegenereerd worden, of manueel ingegeven worden. De periode kan aansluitend in de export-voorvertoning per document bewerkt worden, echter, verdere verwerking is alleen van toepassing op het hele document, niet voor de afzonderlijke posities.

FiBo Instelling export

Eveneens in Admin - FiBo-koppeling hebt u nu de optie om de overgave-velden Kostenplaats 1 en Kostenplaats 2 bij Aankoopfacturen en Verkoopfacturen, alsook Voorschotsfacturen een debitor-nummer te selecteren.

Bij de selectie van een nieuwe FiBo koppeling hebt u nu de mogelijkheid een boekingsperiode vast te leggen (op basis van rekeningdatum, leveringsdatum of manueel).

Klantspecifiek prestatietype

Vanaf nu bestaat de mogelijkheid om een prestatietype algemeen te bewaren en enkel voor een bepaalde klant vrij te geven. Activeer hiervoor in de module Admin - Financieel - Prestatietype bij een bestaande of nieuw aangemaakt presatatietype de checkbox ‘voor alle jobs blokkeren’ en selecteer aansluitend in het dropdown menu een contact.

Het is ook mogelijk om meerdere contacten te selecteren als uitzondering via het slot-icoon in het prestatietype-overzicht.

Prestatietype overzicht

Het prestatietype-overzicht werd herzien met selectiefilter op categorie en een directe zoekfunctie.

Workflow configuratie

Het is nu ook mogelijk om Interne Prestaties Overige en Externe Prestaties in taken te plannen. U kan dit activeren via de Admin - Systeem - Algemene instellingen, waar u bij Taak de selectie kunt maken van systeemcategorieën voor de planning.

Workflow taakverantwoordelijke

Er is een nieuwe optie beschikbaar om een verantwoordelijke medewerker al dan niet verplicht te maken bij het opmaken van een nieuwe taak.
Dit kan ingesteld worden via Admin - Systeem - Algemene instellingen waar u bij Taak de selectie krijgt om dit nooit, verplicht of enkel indien afkomstig uit offerte toe te passen.

meer...



Meer vacatures van Dataline