Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicedesk Specialist

Apotheek Partners - Amsterdam - 26-11-2021 Naar vacature  

Hallo nieuwe collega!

We geloven dat je alles kunt leren, als je maar gemotiveerd bent!

Los jij graag problemen op en ben je technisch onderlegd? Ben je klantvriendelijk en ga je altijd gestructureerd te werk? Een functie als Servicedesk Specialist is jou dan op het lijf geschreven. Je schiet klanten te hulp als ze vragen of problemen hebben. Jij lost problemen op en geeft advies. Als er iets verbeterd kan of moet worden, zorg jij dat dit ook echt gebeurt. Bij complexe zaken weet jij precies naar wie je de klant moet doorverwijzen. Kortom: jij bent het aanspreekpunt binnen het bedrijf. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan snel verder!

Wie zijn wij?

Wij zijn het team van
. Het snelst groeiende softwarebedrijf in de apotheekbranche dat verfrissende software ontwikkelt voor de apotheek en haar klanten. Wij zorgen ervoor dat ruim 400 apotheken verspreid over heel Nederland zo zorgeloos en efficiënt mogelijk kunnen werken. Vanuit ons kantoor in Amsterdam garanderen we dat alles tot in de puntjes verzorgd is, het beste product ontwikkeld wordt en zij daarbij de allerhoogste service krijgen. We hebben een klein en gezellig team

 
(9
 collega’s met leeftijd van 
27
tot 47)
dat elke dag keihard strijdt om Apotheek Partners nog beter en mooier te maken.
Onze organisatie is de laatste jaren flink gegroeid: een groot aantal nieuw aangesloten apotheken maakt gebruik van ons grootste product
, het track & trace-systeem voor de apotheek. Het Apotheek Partners-team is flink uitgebreid en we zijn verhuisd naar een
(ook in Amsterdam). 
Dit wordt jouw rol
Wanneer er vragen zijn over of problemen met het gebruik van onze software, kunnen onze klanten (de apotheken) contact met ons opnemen via Trengo (ons ticketsysteem dat bereikbaar is via e-mail of chat) en komen de klanten dus bij jou terecht! Wanneer je er via de mail/chat niet uitkomt, dan schroom je niet om de telefoon te pakken en de klant om nadere informatie te vragen.

In jouw rol ben je verantwoordelijk voor verschillende kernwerkzaamheden die verbonden zijn aan de servicedesk: uitvoeren, analyseren, doorontwikkelen, optimaliseren en uitbreiden. Oftewel: jij ben verantwoordelijk voor de volledige servicedesk. Maar je staat nooit alleen, want het Apotheek Partners team staat elke dag klaar om jou te helpen!

Zo ziet jouw dag eruit

Na de koffie (vers, uiteraard!) en de
dagstart
ga je aan de slag op de servicedesk met de binnengekomen vragen. Wanneer er een issue is met onze software, duik je hier helemaal in en zoek je dit tot op de bodem uit. Jouw doel is om onze klanten een positieve ervaring te bezorgen en daarvoor trek je alles uit de kast. Hoe groter de uitdaging, hoe interessanter je het vindt en vaak los jij de problemen dan ook zelf op. Mocht je er toch niet uitkomen, ook niet met collega’s, zet jij het issue door naar de tweede/derde lijn support. Met al jouw verworven kennis zorg jij daarnaast ook voor het onderhouden van onze kennisbank: de online omgeving waar onze klanten zelf op zoek gaan naar alles wat zij willen weten over onze software. Op de momenten dat onze klanten stilzitten, zit jij nooit stil. Je bent namelijk altijd bezig met hoe je de servicedesk verder kunt doorontwikkelen. Je pakt dus met enthousiasme nieuwe projecten op om onze servicedesk naar een geweldig niveau te brengen!

Waar ben je verantwoordelijk voor? We vatten het nog even voor je samen:
Het aannemen, registreren en zoveel mogelijk oplossen van issues;
Het updaten en beheren van onze online kennisbank;
Het continu bezig zijn met het optimaliseren van de servicedesk en deze doorontwikkelen;
Het herkennen van trends in de meldingen die binnen komen en hier actie op ondernemen.
Stiekem kennen we jou al een beetje, want…
Je hebt minimaal een diploma MBO niveau 4;
Je woont in de omgeving van Amsterdam, wel zo prettig (en gezellig);
Je bent leergierig;
Je helpt graag mensen bij het oplossen van hun problemen en geeft niet eerder op voordat dat gebeurd is;
Je kunt goed luisteren (je haalt de benodigde informatie uit de casus, vraagt door om zo het probleem goed in kaart te hebben en op te kunnen lossen);

Je bent klantgericht en hebt inlevingsvermogen (je begrijpt wat het probleem betekent voor de apotheek en handelt daarom snel en altijd vriendelijk);
Je hebt een stevig doorzettingsvermogen (je zoekt het probleem tot op de bodem uit, denkt verder en met je creativiteit en doortastendheid los je het probleem op);

Je bent een teamplayer, want ondanks dat iedere collega zijn/haar eigen specialisme heeft, werken we vaak samen en bundelen we onze kennis.
Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Word onderdeel van het hechte team

Naast de bovengenoemde werkzaamheden en verantwoordelijkheden, ben je natuurlijk benieuwd wat wij jou nog meer te bieden hebben!
  • Een job als parttime servicedesk specialist;
  • Een salaris dat perfect aansluit op jouw kennis en kunde;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals bijvoorbeeld: pensioen, reiskosten-, telefoon- en thuiswerkvergoeding;
  • Een eigen laptop;
  • Een persoonlijk ontwikkelplan met een opleidingsbudget;
  • Super leuke collega’s (
);
  • Een heerlijke werkplek op ons eigen kantoor (thuiswerken is uiteraard mogelijk, maar op kantoor is wel zo fijn en gezellig!)
  • Koffie uit onze espressomachine;
  • Leuke bedrijfsuitjes en spontane borrels (met borrelplank deluxe) na werktijd.
Ben jij hier helemaal wild van geworden en ga jij aan je toekomst werken bij Apotheek Partners? Te gek! Wij kijken nu al uit naar jouw sollicitatie! Stuur in ieder geval je CV + motivatie naar

 en wie weet drinken we binnenkort al een (digitale) kop koffie!
Ook mag je uiteraard onderstaand formulier invullen, net zo makkelijk!
meer...



Meer vacatures van Apotheek Partners