Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Secretaresse (M/V/X)
Ben je als professioneel secretaresse op zoek naar een werkplek met impact op het leven van mensen? Herken je je in de eigenschappen zorgvuldig en tactvol? Houd je van een familiaire sfeer waarin hard werken, humor en gezelligheid samengaan? Dan zien we je graag als onze nieuwe collega!
Plaats
ApeldoornAantal uur
20-36Vacaturenummer
202924Dit ga je doen
Als secretaresse werk je samen met het team op onze locatie Ambulant Apeldoorn aan de Stationsstraat. Je bent aan de balie het eerste aanspreekpunt voor onze patiënten en staat onze patiënten telefonisch te woord. Daarnaast beheer en bewaak je de agenda’s, plan je afspraken in, verwerk je inkomende en uitgaande correspondentie. Ook ben je een vraagbaak voor behandelaren en organiseer en notuleer je bij vergaderingen. Je ondersteund behandelaren bij de administratie en kwaliteitscontrole in het elektronisch patiëntendossier.Hier ga je werken
Wij zijn een multidisciplinair regioteam en bieden specialistische behandeling aan mensen met uiteenlopende hulpvragen. Dat doen we in groepen, individueel, op locatie of thuis. We werken hierbij diagnose overstijgend en hebben dan ook te maken met een brede doelgroep met veelal complexe psychiatrische problemen.Je komt te werken in een gezellig team met acht secretaresses en bent gekoppeld aan team oost met zo’n twintig behandelaren. We hebben een vrolijke sfeer, staan voor elkaar klaar als het nodig is en er heerst een prettig werkklimaat. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook tijd voor een praatje en een lach.
Dit ben jij
Je hebt een secretariële opleiding op mbo-3 niveau. Je beheerst de softwarepakketten als Outlook, Excel en Word. Kennis van het behandelproces in de ggz is een pré. Daarnaast kun je zelfstandig werken en ben je tactvol in de communicatie. Je bent leergierig, kunt goed plannen en organiseren en je bent flexibel inzetbaar. Je bent besluitvaardig, assertief, stressbestendig, weet de juiste prioriteiten te stellen en weet indien nodig hulp in te schakelen.Dit bieden we je
Wij bieden een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving met een prettig team om mee samen te werken, daarnaast kun je rekenen op:- Een dienstverband van 20-36 uur per week voor een jaar met de intentie om een langdurige samenwerking met elkaar aan te gaan.
- Een goed salaris (CAO FWG 35, inschaling afhankelijk van kennis en ervaring, maximaal € 2.944,-).
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Een pensioenvoorziening bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
- 21 vakantie dagen (+ 35 uur levensfasebudget uren).
- Regie op eigen ontwikkeling via de GGZ-Elearning academie en GoodHabitz, hier staan diverse cursussen tot jouw beschikking.
- Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Daarmee heb je mogelijkheid om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld; aanvullende reiskostenvergoeding of extra verlof en kun je o.a. gebruik maken van onze regeling Leasefiets.
Solliciteren
Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct via onderstaand formulier! We ontvangen jouw sollicitatie graag vóór 9 september 2022. De kennismakingsgesprekken zijn gepland op donderdag 15 september in de middag, houd daar graag rekening mee.Wil je meer weten over de functie? Kees Goudzwaard, manager Ambulante teams Apeldoorn vertelt je er graag meer over. Je bereikt hem via: 06-81134476.
meer...
Meer vacatures van Ggnet