Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Vastgoedbeheerder

PropertyProfs - Krimpen aan den IJssel - 22-04-2021 Naar vacature  

Vastgoedbeheerder 36 uur

Organisatie

Gemeente Krimpen aan den IJssel (Zuid-Holland)

Functie

Overig

Branche

Overheid

Datum

30-03-2021

Locatie

Krimpen aan de IJssel
Wij hebben en maken ruimte voor een zelfstandige vastgoedbeheerder die graag verantwoordelijkheid en initiatief neemt.
Team Vastgoed en Facilitair is op zoek naar een

Vastgoedbeheerder

36 uur
De 7 collega’s van het team Vastgoed en Facilitair beheren het vastgoed van de gemeente Krimpen aan den IJssel. Zwembaden, faciliteiten voor binnen- en buitensport, kantoren, begraafplaatsen en de kinderboerderij – onze portefeuille is kleurrijk en divers. Behalve voor het vastgoed zijn we ook verantwoordelijk voor inkoop, facilitaire zaken en bemensen we de servicedesk. We werken op een geheel eigen manier: zelforganiserend, warm-zakelijk en met de nadruk steeds meer op regie in plaats van alles zelf willen doen. Voor ons telt resultaat en we leggen de verantwoordelijkheid waar de kennis en ervaring zit. Bij jou dus, als het om beheer en onderhoud van ons vastgoed gaat!

Wat ga jij doen voor Krimpen aan den IJssel?

Jouw doel: onze veelvormige portefeuille in topconditie houden. Op kantoor, thuis of ter plekke, jij regelt het. Samen met je team, de gebruikers van ons vastgoed en onze externe partners (zoals aannemers).

Jij zorgt namelijk voor:

  • Het meerjarenonderhoudsplan en het jaarplan voor groot onderhoud.
  • Vlekkeloze uitvoering van onderhoudsplannen en storingsoplossingen.
  • Strakke aansturing van aannemers bij renovatie- en verbouwingsprojecten.
  • Tijdige en gepaste budgetten voor groot, klein, gepland en ongepland onderhoud.
  • Uitstekende interne en externe afstemming en vastlegging van de werkzaamheden.
  • Een vinger aan de pols bij de opvolging van klachten- of storingsmeldingen.
  • Een sterke bijdrage aan de verdere professionalisering van onze vastgoeddiscipline.

Wie ben je?

Vakmanschap, initiatief, verantwoordelijkheid, service en resultaat: die woorden vatten jou samen. Je hebt er veel plezier om samen te werken en je zorgt dat je je zaakjes daarbij goed op orde hebt. Afspraken zijn voor jou afspraken en je legt alles gestructureerd en duidelijk vast. Dit combineer je met een open en tactvolle houding, zowel naar je collega’s als naar externe partijen. Mensen luisteren naar jou!

Verder heb je:

  • een afgeronde opleiding mbo bouwkunde;
  • een aantal jaren ervaring met beheer en onderhoud van (gemeentelijk) vastgoed;
  • kennis van en ervaring met processen in een politiek-bestuurlijke omgeving.

Dit bieden we jou!

Een baan waar volop plaats is voor jouw (bouwkundige) kennis en initiatief. Van het verhelpen van een storing, het langjarige onderhoud van een hockeyveld tot innovatieve contractvormen: wij verwelkomen jouw bijdrage graag. We zijn een kleine, informele organisatie (we spreken de gemeentesecretaris bij de voornaam aan) en dat geeft jou de kans om zichtbare resultaten te laten zien. We zijn er trots op dat we bij oplevering het meest duurzame raadhuis van Nederland hadden, al werken we vanwege de coronamaatregelen momenteel vooral thuis (wat met onze lange ervaring in plaats- en tijdonafhankelijk werken zonder problemen verloopt).

Verder krijg je:

  • een salaris van maximaal €3.591 bruto per maand (schaal 8);
  • een aanstelling voor de duur van 1 jaar (daarna maken we er graag een vast dienstverband van);
  • een individueel keuzebudget van 17,05% van je salaris dat je naar eigen behoefte kunt inzetten;
  • de vrijheid om zelf te bepalen waar en wanneer je werkt;
  • de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen met een mooi aanbod aan opleidingen en trainingen;
  • regelmatig een (online) Meet & Greet of FRIS-bijeenkomst met je collega’s.

Laat zien wie je bent

Spreekt deze baan jou aan? Solliciteer dan via de
. Wil je toch nog iets meer weten over de functie? Neem dan contact op met Wesley Duits van Team Vastgoed en Facilitair op 06 25 05 46 56. Voor meer informatie over het selectieproces bel je Sofie van Veen, medewerker HR op 06 54 67 75 28.

meer...



Meer vacatures van PropertyProfs