Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Specialist Digital Programmatic Advertising
Het mooie van Univé? Dat zijn de mensen, de resultaten, de geschiedenis,
de cultuur, het ontstaan, de betrokkenheid.
Dat is samenwerken. Een coöperatie zijn zonder winstoogmerk. Supporter van Sport zijn.
Een 9 voor klantvriendelijkheid krijgen en een Great Place
to
Work zijn.
Wij richten ons op het voorkomen van risico’s, het beperken van gevolgen en we verzekeren alleen als het echt nodig is. Coöperatie Univé bestaat uit diverse onderdelen, waaronder Univé Schade, Univé Rechtshulp, verschillende ondersteunende afdelingen en acht verschillende Regionale Univé’s, zodat we op landelijk én lokaal niveau altijd dichtbij onze klanten zijn. Bij Univé ontwikkelen we samen continu nieuwe producten, diensten én onszelf.
Alles voor onze klanten. Dat is het mooie van Univé.
Kom jij ons versterken?
Om onze klanten nog beter te leren kennen en te betrekken bij wat we doen, werken we Agile. Op de afdeling Commercie zoeken we vanuit de expertisegroep Digital een Specialist Programmatic Advertising. De expertisegroep Digital bestaat uit 25 super leuke collega’s die elke dag tot het uiterste gaan om onze (potentiele) klanten online beter te bedienen en Univé nog verder te digitaliseren, maar wel door Univé te blijven!
De uitdaging
Je ontwikkelt en bewaakt voor het merk Univé het programmatic advertising programma. Je zorgt voor een duidelijke strategie op het gebied van retargeting en prospecting. Dit doe je via Display Advertising, Paid Social, Online Video en Digitale Radio. Hierbij heb je een duidelijk visie op het gebruik van data, de wijze waarop je omgaat met audiences en hoe de genoemde kanalen elkaar kunnen versterken. Het is essentieel dat je in staat bent om 1st, 2nd en 3rd party data te ontsluiten en dit te vertalen naar concrete campagnes. De ene keer vraagt dit om het maximale uit de DSP te halen, de andere keer weet je met welke publishers je deals moet sluiten om je doel te bereiken. De campagnes vragen om actief campagnemanagement om het maximale uit de inzet te halen. De inzet van de juiste creaties in de fase van funnel is key om succesvol te zijn. Daarnaast speelt data management (DMP) een steeds grotere rol in onze digitale campagnes. Met behulp van deze tool zorg je voor relevantere campagnes voor onze klanten (NBA’s), kostenefficiëntie en verhoogde effectiviteit!Wie ben jij
Je denkt digital first! Je hebt ervaring met DV360, Google Ads en de Facebook Business Manager, deze tools kennen voor jou geen geheimen. De ervaring die je hebt opgedaan, heb je verkregen bij een A-merk of aan bureauzijde. Je bent een echte specialist op het gebied van programmatic advertising, maar daarnaast snap je ook wat de rol van programmatic is in relatie tot offline, andere online marketing kanalen en de on site journey. Je hebt ervaring met het opstellen van een mediastrategie, hoe je deze implementeert en hoe je het maximale uit het budget kunt halen. Verder weet je precies welke KPI’s er worden gevraagd in de verschillende fases van de customer journey en hoe je hier op aanstuurt. Je hebt een passie voor online en vindt het leuk om samen met collega’s te werken aan de digitale strategie van Univé!We vinden het belangrijk dat je
HBO of WO werk- en denkniveau hebt;
Meer dan 3 jaar relevante ervaring hebt als Programmatic Specialist en dus echt zelf met de handen aan de knoppen hebt gezeten;
Een visie hebt op digitale media inzet en de wijze waarop je dit kan koppelen aan offline kanalen;
Weet hoe je een kanaalplan maakt om het kanaal volwassen te maken
Een mediastrategie kan maken en deze kan trafficken
Snapt hoe je campagnes analyseert, optimaliseert en hoe je hier op rapporteert
Goed op de hoogte bent van innovaties op het gebied van DOOH, Adressable TV, Programmatic Video en Data Management (DMP)
In staat bent om de juiste briefing op te stellen voor het ontwikkelen voor (dynamische) creaties
Weet hoe je bezoekersgedrag kunt meten en gebruikt om content te optimaliseren en de klantbeleving verder te verbeteren;
Kennis hebt van werken in een Agile omgeving;
Het leuk vindt om samen te werken en makkelijk contact maakt;
Je makkelijk aanpast, flexibel bent en je snel dingen eigen maakt.
Wat bieden wij?
We vragen veel van je. Maar we hebben je ook veel te bieden. We hebben een nieuw CMS (Hippo), een grote ambitie op communities, een dynamische hoeveelheid aan content kanalen en een nieuw CRM (Dynamics) met een bak aan data. Ben jij gedreven en ambitieus en doe jij dingen graag anders dan anders? Dan ben jij bij ons echt op je plek. Wij houden wel van iemand die net iets verder kijkt. Zo krijg je bij ons veel ruimte en vrijheid om zelf dingen op te zetten en te ontwikkelen. Dat geldt ook voor je functie. Wij willen namelijk dat je met plezier naar je werk gaat, dat jij weet dat jij ertoe doet. Ook je eigen ontwikkeling is voor ons belangrijk, dus daar investeren wij graag in. En wat denk je van super toffe collega’s?! Deze uitdagende fulltime (38 uur) functie is ingedeeld in functiegroep 10 (maximaal jaarsalaris € 76.249,00) met als standplaats Zwolle.De belangrijkste arbeidsvoorwaarden op een rijtje:
jaarcontract met zicht op onbepaalde tijd
salaris dat wordt vastgesteld op basis van opleiding, ervaring en competenties
13e maand
arbeidsvoorwaardenkeuzesyteem: tijd voor geld of geld voor tijd
25 vakantiedagen en 13 ATV dagen (bij 38 uur)
goede studiekostenregeling
prima pensioenvoorziening
reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
en natuurlijk: korting op je schade- en zorgverzekeringen.
meer...
Meer vacatures van Unive