Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Senior Helpdeskmedewerker
Functie omschrijving
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle ICT-gerelateerde problemen;
- Je ondersteunt de medewerkers, zowel telefonisch als op hun werkplek en zorgt dat zij zo snel mogelijk weer verder kunnen werken;
- Je lost incidenten zo veel mogelijk zelf op;
- Je registreert storingen en problemen op ICT-gebied en bewaakt de afhandeling daarvan;
- Je verhelpt storingen op mobiele apparatuur met besturingssystemen zoals iOS en Android;
- Je biedt ondersteuning aan de tweede lijn bij het verhelpen van incidenten en storingen;
- Je installeert systeem- en applicatieprogrammatuur op de diverse devices van medewerkers die ze voor het werk gebruiken;
- Je stelt managementrapportages op over het aantal incidenten en de tijd die nodig is om deze af te handelen;
- Je onderhoudt contact met leveranciers; Je neemt deel aan de invoering van nieuwe versies van informatiesystemen.
Functie eisen
Skilled helpdeskmedewerker (remote support) (3 jaar)Support op cloud producten (1 jaar)
meer...
Meer vacatures van Talisman-Software