Inloggen - Registreer  

Technisch Administratief Medewerker

Breman - Genemuiden - 23-04-2024 Naar vacature  

"Schering 11, 8281 JW Genemuiden, Netherlands"
32 - 40 uur
Administratief
Vacature fulltime
Ben jij een financieel administrateur met affiniteit voor techniek en prefabricageprocessen? Wil je graag een bijdrage leveren aan de optimalisatie van Brefab en tegelijkertijd een rol spelen in calculatie en het vormgeven van onze binnendienst? Dan is deze functie iets voor jou! Als Technisch Financieel Administrateur bij Brefab krijg je de kans om een veelzijdige rol te vervullen waarbij je zowel je financiële expertise als je technische kennis kunt inzetten.

Wat ga je doen?

  • Verantwoordelijk voor de financiële administratie van onze Brefab-afdeling, inclusief facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer en rapportage.
  • Analyseren van financiële gegevens en het opstellen van rapportages voor het management.
  • Ondersteunen bij de calculatie van projecten en het opstellen van offertes.
  • Samenwerken met de projectleiders en de productieafdeling om de kostprijsberekeningen te optimaliseren.
  • Opzetten en vormgeven van de binnendienst, waarbij efficiënte processen en klantgerichtheid centraal staan.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor financiële vraagstukken binnen de Brefab-afdeling en de binnendienst.

Iedereen energiepositief

Wij zijn Breman. Een familiebedrijf van ruim 1700 installatie-experts die vanuit 25 vestigingen bouwen aan een toekomst vol duurzame technische installaties. Iedereen energiepositief in 2025, dat is ons doel. Dan geven wij meer energie terug dan het kost aan medewerkers, klanten en de aarde. En als we samenwerken, kunnen we vandaag al het verschil maken voor morgen. Dát is waar wij voor gaan en waar jij een impactvolle bijdrage aan kan leveren.

Wat doet Breman?

De collega’s bij de gespecialiseerde Breman vestigingen zijn werkzaam binnen de divisies woningbouw, woningbeheer, utiliteit, woningrenovatie, en binnen onze eigen installatiefabriek. Onze collega’s houden zich dagelijks bezig met duurzame energiesystemen, verwarmingsinstallaties, elektrotechniek, regeltechniek, luchtreinigingsinstallaties en service en onderhoud voor de zakelijke en particuliere markt. Op de kantoren zorgen onze werkvoorbereiders, tekenaars, engineers, ICT-ers, HR-specialisten en alle andere collega’s ervoor dat onze vakmensen op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren.

Brefab

Breman Fabriek, onderdeel van de Breman Installatiegroep, is een nieuwe ontwikkel- en productieorganisatie die ernaar streeft de industriële bouw en de prefabricage van installatieonderdelen naar een hoger niveau te tillen. Ons doel is om het proces te vereenvoudigen, digitaliseren en optimaliseren. Met een team van ongeveer 15 creatieve, gedreven en gezellige collega’s ondersteunen wij onze klanten bij elke stap, van ontwikkeling en ontwerp tot advies, assemblage en levering van installatietechnische halffabricaten.

Het Breman familiegevoel

We bestaan bijna 100 jaar en zijn één van de grootste installatiebedrijven van Nederland. Toch voel je bij ons de warmte van een familie en een hechte groep. Bij Breman draait het om de mens! Zonder onze mensen kunnen wij niet bestaan. Daarom investeren we in jou. Met onze eigen Breman Academy bieden we opleidingen en kansen voor persoonlijke groei. Samen leren we, maken we fouten en helpen we elkaar vooruit. Kortom, we werken samen als een echte familie.

Dit neem je mee

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding in een financiële richting, bij voorkeur aangevuld met relevante technische (installatie) kennis of ervaring.
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een technische of productieomgeving.
  • Kennis van financiële administratieve processen en boekhoudkundige principes.
  • Affiniteit met techniek en interesse in prefabricageprocessen.
  • Ervaring met calculatie en het opstellen van offertes is een pre.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om goed samen te werken met verschillende afdelingen.
  • Accuraat, analytisch en probleemoplossend vermogen.
  • Proactief, zelfstandig en stressbestendig.

Dit krijg je van ons

Bij Breman heb je het goed voor elkaar. Zowel op het gebied van materiaal en tools, als qua fijne collega’s en ontwikkelingsmogelijkheden! Wat betekent dit concreet?

  • Een baan met veel verantwoordelijkheid waarin jij initiatief neemt, omdat we erop vertrouwen dat jij de specialist bent;
  • Een goed salaris dat meegaat met jouw ontwikkeling + een winstregeling;
  • Per jaar krijg je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (o.b.v. fulltime dienstverband);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo krijg je goede pensioenregeling en meer;
  • Jouw ontwikkeling is belangrijk! Daarom faciliteren wij doorgroeimogelijkheden. Onder andere via opleidingen en ons E-learning platform;
  • Een informele werksfeer met een hechte groep collega’s;
  • Naast al het harde werken maken we natuurlijk ook tijd voor gezellige bedrijfsuitjes, barbecues of andere evenementen. Met als hoogtepunt het jaarlijkse landelijke Breman feest waarbij álle bedrijven en collega’s samenkomen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Breman