Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer succes manager

Bechtle - Eindhoven - 10-11-2022 Naar vacature  

Kun jij je goed inleven in de behoeften van klanten en maak jij jezelf graag verantwoordelijk voor het succes van onze klanten? Neem jij graag het initiatief bij het bedenken en uitvoeren van nieuwe oplossingen of verbeteringen? Dan is deze rol op jouw lijf geschreven!

 
Als Customer Success Manager ben je onderdeel van het Customer Succes Management team dat zich richt op onze sterk groeiende werkplekpropositie. Met deze propositie ontzorgen we onze klanten volledig op het gebied van de IT-behoefte van hun medewerkers. We organiseren de voorbereiding, inrichting, uitlevering van hardware (laptops, smartphones, accessoires, tablets etc.) voor alle medewerkers. Daarnaast richten we processen in zodat nieuwe medewerkers automatisch de juiste hardware op hun (thuis)werkplek krijgen geleverd en dat in het geval van vertrekkende medewerkers de hardware op het juiste moment wordt opgehaald. 

 
Jij zorgt er niet alleen voor dat onze klanten tevreden zijn over onze diensten maar er fan van worden. Neemt een klant onze werkplekpropositie af dan is het vanzelfsprekend dat jij diegene bent die bovenaan in zijn contacten staat om te bellen als hij met een vraag zit. Daarnaast ben jij de adviseur van onze klant om hem te helpen om de IT-werkplekken van zijn medewerkers nog efficiënter in te richten of in te zetten. Tenslotte ben jij, samen met je directe collega’s, de aanjager achter de verdere doorontwikkeling van de propositie.

De Customer Success Manager werkt intensief samen met meerdere personen op diverse afdelingen bij zowel de klant, bij Bechtle als bij de servicepartners van Bechtle. Dat is voor jou geen probleem want jij neemt graag de leiding en je schakelt makkelijk met verschillende personen in verschillende functies.

JOUW JOB 
 
  • Jij bent het single-point-of-contact binnen de werkplekpropositie richting de klant en de interne organisatie gedurende de looptijd van het contract.
  • Jij bent verantwoordelijk voor de operationele regievoering binnen de dienstverlening van de propositie.
  • Je onderhoudt de contacten met partners vanuit de operatie. Relaties onderhouden met klanten en de partners vind je leuk. Je managet de klant op de afgesproken service voorwaarden en onderhoudt nauw contact met partners om bestaande diensten te verbeteren en nieuwe diensten te ontwikkelen.
  • Je bepaalt in samenwerking met de interne organisatie en de klant de gewenste kwaliteit van de te leveren diensten en de wijze waarop deze serviceniveaus gemeten worden. 
  • Jij verzamelt klantfeedback en inzichten die helpen om de dienstverlening verder te verbeteren. Hierbij werk je nauw samen met de Product Owner van de propositie om zo samen de propositie verder te verbeteren en te laten groeien.
  • Als Customer Success Manager ben jij verantwoordelijk voor de klantbeleving die de klanten ervaren wanneer ze samenwerken met Bechtle. Daarom ga jij actief aan de slag met het inzichtelijk maken van en het verbeteren van de klantreis en -beleving.
  • Klanttevredenheid is jouw belangrijkste doel maar daarnaast spar je ook met de klant en accountmanager wanneer je kansen ziet voor up- en cross sell.
  • Je hebt periodieke overleggen met de klant en de verschillende stakeholders die een rol spelen binnen de dienstverlening. Jij neemt hierbij het initiatief en houdt regie.
JOUW PROFIEL 
  • Je hebt minimaal HBO denk- en werkniveau.
  • Je hebt een sterk gevoel voor relatiemanagement en bent sensitief voor de belangen van organisatie en klant. Met je constructieve aanpak weet je ook in conflictsituaties resultaat te boeken.
  • Je bent assertief en krijgt energie van het samenwerken van mensen.
  • Je hebt tenminste 5 jaar werkervaring, bij voorkeur op het gebied van IT, projectmanagement, commercie en/of consultancy.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met projectmanagement en/of relatiebeheer.
  • Je kunt analytisch denken en kunt snel de oorzaak van een probleem inzichtelijk te maken. Tevens ben je in staat bent om snel in oplossingen te denken.
ONS AANBOD 
Werken bij Bechtle betekent professionaliteit, maar ook veel plezier maken met elkaar. Die combinatie maakt het bij ons zo leuk! 
  • Wil je groeien en jezelf blijven ontwikkelen? Dan ben je bij Bechtle aan het juiste adres! We investeren in onze medewerkers en we bieden zowel verticale als horizontale loopbaanpaden aan binnen onze organisatie
  • Elke vrijdagmiddag kun je tijdens de borrel op het dakterras bijkletsen met je collega’s.
  • Verder bieden we je uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 30 vakantiedagen, maar ook een groepsverzekering en pensioensparen. Je kunt via Bechtle ook goedkoop in shape blijven, want korting op bedrijfsfitness zit ook in het pakket! 
 
Wie zijn we? Bechtle is Your trusted IT partner in a hybrid world. Dat zegt veel over de manier waarop we met collega’s, partners en vendoren omgaan. We zijn een toekomststerke, betrouwbare partner voor de complete IT-infrastructuur. Ons doel is dat we IT voor organisaties laten werken, en niet andersom.

meer...



Meer vacatures van Bechtle