Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Helpdesk medewerker

Linden-it - Amsterdam - 13-12-2019 Naar vacature  

Helpdesk en werkplekbeheer
MBO + 1 jaar ervaring
40 uur

Jouw recruiter:

Daphne Heemskerk

»
»
Helpdesk medewerker in Amsterdam
2 dagen geleden geplaatst
Linden-IT is per direct op zoek naar een vriendelijke en enthousiaste helpdesk medewerker die HET aanspreekpunt is voor de eindgebruikers bij ICT-vragen! Dit kan via de telefoon en per e-mail maar zeker ook op locatie van de klant. Je handelt zoveel mogelijk storingen en vragen zelfstandig af. Ben jij er klaar voor? Lees de vacature dan ook snel verder!

Wat doe je als Helpdesk medewerker in Amsterdam

Als helpdesk medewerker ben je voornamelijk bezig met het oplossen van problemen van eindgebruikers. Dit kan op verschillende manieren en volgens verschillende procedures, waarbij je ICT ondersteuning biedt via e-mail, telefonisch en op locatie. Je bewaakt, analyseert en handelt incidenten zelfstandig af volgens de afgesproken service. Als je hier niet zelf uit komt weet jij als servicedesk medewerker precies naar wie je het probleem moet doorverwijzen. 

Jouw kennis en ervaring

  • Je hebt een ICT-diploma afgerond op minimaal MBO 3 niveau
  • Je bent ingesteld op het oplossen van problemen
  • Je bent servicegericht en proactief
  • Je hebt een flexibele instelling en staat open voor een nieuwe uitdaging
  • Je bent communicatief goed vaardig
  • Het is een pré als je in het bezit bent van enkele

Microsoft certificeringen

  • Het is een pré als je al enige jaren ervaring met het oplossen van ICT problemen

Wij zijn Linden-IT

Voor onze medewerkers zijn wij een werkgever die begrijpt waar de ICT-professionals van tegenwoordig naar op zoek zijn. Daarom bieden wij uitdagende projecten, flexibele arbeidsvoorwaarden, afwisseling en groeikansen. Daarnaast stemmen wij een persoonlijk opleidingsplan met je af; hierbij kun je denken aan Microsoft certificeringen, maar als partner van Cisco heb je ook toegang tot het NetAcad portaal.

 

Wat werken bij Linden-IT voor jou betekent

  • Uitdagende projecten bij diverse opdrachtgevers
  • Een fulltime dienstverband
  • Salaris tussen €1800 – 2300 euro, afhankelijk van kennis en jaren werkervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf door middel van opleidingen en certificeringen
  • Een plek tussen de beste IT-professionals!
 
Wil je meer weten over de arbeidsvoorwaarden van Linden-IT? 
meer...



Meer vacatures van Linden-it