Medewerker ICT Servicedesk
Functie omschrijving Medewerker ICT Servicedesk Amersfoort
De opdrachtgever is op zoek naar een medewerker op de ICT Servicedesk.- Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
- Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
- Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
- Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
- Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
- Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
- Aanmelden van incidenten bij leveranciers
- Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
- Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
- Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
- Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Functie eisen Medewerker ICT Servicedesk
- Ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
- ITIL foundation
- Kennis van Citrix, Windows 10, Office 2013/365 en Mobile Device Management
- Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching
Naar vacature
Meer vacatures van It-idiots
Meer Medewerker ICT Servicedesk vacatures