Customer Service Medewerker Export
Voor een leuke team binnen een internationale onderneming gericht op transport- en logistieke oplossingen zoeken wij een Customer Service Medewerker Export.
Als medewerker customer service ben je werkzaam op de afdeling planning.
Je bent verantwoordelijk voor het informeren van afzender of ontvanger over de transportstatus van de goederen, het onderzoeken van transportproblemen en het vinden van de daarbij behorende oplossingen. Je legt de gegevens vast in het informatiesysteem en vult de KPI rapportages aan.
Je werkt onder de verantwoordelijkheid van de teamleider planner, in dagdienst (starttijd: 8.30 uur), in een team van vier directe collega’s.
Werkzaamheden zijn onder meer:
- Coördineert de dagelijkse goederenstroom
- Checkt en zoekt zendingsgegevens na, waarbij gezocht wordt naar de actuele status van de zending
- Bedenkt oplossingen voor problemen (een niet kloppend adres, geadresseerde niet op locatie, zending wordt geweigerd, schades etc.) en overlegt daar waar nodig met leidinggevende
- Geeft aanvullende informatie over zending afhandeling en voert de daarbij toepasselijke afspraken en documenten in het TMS in
- Staat opdrachtgevers, klanten en interne afdelingen te woord per e-mail of telefoon
- Werkt actief mee aan procesoptimalisatie
- Draagt bij aan het verminderen van fouten bij het invoeren van transportopdrachten
- Neemt telefoon aan, beantwoordt vragen en verbindt door
- Neemt deel aan intern werkoverleg en zorgt voor een correcte uitvoering en opvolging van doelstellingen
Je hebt kennis van diverse vervoersdocumenten en ervaring in soortgelijke functie
Je hebt kennis en ervaring van transportsystemen
Je hebt HBO werk en denk niveau
Je kan goed omgaan met hectische werk omgeving
Ja kan goed ad hoc problemen oplossen en snel schakelen
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Kennis van of affiniteit met de Franse taal is een pré
aanbod
Je komt te werken in een hecht team bij een internationale organisatie waar een familiare sfeer heerst. Er zijn voldoende ontwikkelmogelijkheden en je wordt beloond volgens de TLN CAO. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag vanaf 8.30 - 17.00 uur.
Solliciteren bij S&you
S&you is HR-expert in de werving en selectie van midden en hoger kader in logistiek, HR, sales en marketing. Wij geloven dat sterke bedrijven worden gebouwd met sterke werknemers.
Daarom dagen we onszelf uit om steeds opnieuw de beste match te vinden tussen de ambities, uitdagingen en vereisten van onze kandidaten en klanten. Elke vacature bekijken we op een unieke en persoonlijke manier.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Synergie