Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Parttime receptioniste en administratief KCC
Voor de gemeente Meerssen zijn wij op zoek naar een administratieve kracht/receptionist(e) bij het KCC.
Als receptionist bij het KCC ben je het visitekaartje en eerste aanspreekpunt van de gemeente. Daarnaast handel je o.a. meldingen openbare ruimte af en reikt reisdocumenten en rijbewijzen uit. Verdere werkzaamheden kunnen zijn:
- antwoord geven op de meest gestelde vragen over gemeente breed productaanbod;
- klachten en meldingen openbare ruimte aannemen en registreren;
- algemene informatie verstrekken;
- veel voorkomende (klaar terwijl u wacht) producten direct uitgeven of nasturen (receptie kcc)
- afspraken maken voor de vakbalie of met een specialist in de backoffice;
- Het beantwoorden van telefoontjes van burgers en deze vervolgens doorverbinden naar de juiste medewerker of om deze zelf af te handelen.
- Maken en registreren van meldingen openbare ruimte, verwerken in zaaksysteem.
Bij deze functie kun je aan de slag voor 16 uur per week. Startdatum is 02-01-2023. In eerste instantie werk je via Start People bij de gemeente t/m 31-03-2023, optie tot verlenging is mogelijk, dit wordt tijdig gecommuniceerd. Er is ook een mogelijkheid voor een vaste aanstelling.
Salaris is ingeschaald in schaal 7 van de gemeentelijke cao en kent een minimum van € 2.255,- bruto per maand en een maximum van €3.301,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband (36 uur per week). Je wordt ingeschaald o.b.v. opleiding en ervaring.
Verder ontvang jij:
- 8,33 % vakantiegeld, 0,33% wordt netto uitbetaald;
- 25 vakantiedagen pro rato, je bouwt vakantie op over je gewerkte uren;
- Toegang tot jouw digitale omgeving waarin jij al jouw zaken zelf regelt zoals je gewerkte uren invullen, verlof registreren, je loonstroken bekijken;
- Je kan gebruik maken van ons online leer- en ontwikkelportaal GoodHabitz.
Meer vacatures van Start People