Inloggen - Registreer  

ASN Autoschade zoekt een administratief medewerker boekhouding en HR

Omwerven - via Jobsonline - Spijkenisse - 25-03-2024 Naar vacature  

Wil je een baan met diverse werkzaamheden? En wil je werken bij een bedrijf met korte lijntjes? Waar het teamgevoel erg belangrijk is. Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

Wij zijn ASN Autoschade Spijkenisse, al bijna 50 jaar een toonaangevende speler in schadeherstel. Wij richten ons op de auto van de toekomst en nieuwe mobiliteit. Daarom zijn onze mensen vakmensen, met passie voor wat we doen. Wij geloven in vakkennis over techniek in combinatie met het aangaan van goede relaties, zowel voor onze klanten en leveranciers als voor ons team.

Je gaat je bezighouden met verschillende taken, waaronder het verwerken van personeels-en boekhoudkundige administratie zoals:
  • kas, bank, giro en het uitvoeren van de betalingen; 
  • geautomatiseerd verwerken van in- en verkoopbestanden;
  • bijhouden grootboek en de controle;
  • verzorgen van btw-aangiftes;
  • opstellen van de maandrapportages;
  • opstellen van arbeidsovereenkomsten;
  • aan -en/of afmelden bij het pensioenfonds; 
  • verlofregistratiecontrole; 
  • verwerken van loonheffingen;
Ook zal kostenbeheer tot jouw takkenpakket behoren. Hierbij zal je verantwoordelijk zijn over de kostenverrekeningen en uitgaven binnen de organisatie. En zal je proactief bezig zijn met het identificeren van mogelijkheden om op kosten te besparen en processen te verbeteren.

Functie-eisen

Je bent een ervaren boekhoudkundige, je bent communicatief sterk, hebt analytisch inzicht en oplossingsgericht denken zit in jouw natuur. Het opstellen van financiële rapportages en het leveren van gegevensanalyses daar draai jij je hand niet voor om. Ervaring met Exact is een pre, maar geen vereiste. Belangrijker is jouw drive om bij te dragen aan het succes van het bedrijf.

Verder heb je:
  • een bachelordiploma in Finance & Accounting, Bedrijfsadministratie, Bedrijfseconomie of vergelijkbaar;
  • minimaal 3 jaar ervaring binnen een soortgelijke rol
  • kennis Excel en goede beheersing van MS Office;
  • ervaring met data-analyse en financiële verslaggevingsregels;
  • een proactieve deelname aan procesontwikkelingen en procesverbetering.

Arbeidsvoorwaarden

  • salaris, €3000 - €4000 o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • een fulltime baan, maar flexibiliteit vanaf 32 uur vinden wij ook prima;
  • 25 vakantiedagen om jouw accu op te kunnen laden;
  • een pensioenregeling;
  • bijscholingsmogelijkheden;
  • een laptop;
  • thuis werken is mogelijk, maar we zien je natuurlijk graag bij ons op kantoor;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Omwerven