Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Leidinggevende in de horeca
Management vacature in Delft.
Beschrijving
Bij Please vinden wij het belangrijk dat jij een goed beeld hebt van wat er allemaal mogelijk is in de horeca.
BeschrijvingSommige mensen zijn gemaakt om achter de bar te staan, in de bediening te werken, in de
spoelkeuken te helpen, als leidinggevende op de vloer staan of als gastheer/gastvrouw het eerste aanspreekpunt te zijn voor de gasten.
Het is een sociaal beroep, je werkt samen met je collega's en je maakt veel contact met de gasten, elke dag is anders want je komt allerlei soorten mensen tegen, van bankdirecteuren tot dakdekkers.
Ben jij sociaal, openhartig en krijg jij energie van andere mensen misschien is dat wel iets voor jou!
Wat ga je doen?
- Verantwoordelijk voor het gehele team
- Training en ontwikkeling van jouw team
- Je bent het eerste aanspreekpunt
- Je zorgt voor orde binnen de horecagelegenheid
- Je zorgt voor een goede werksfeer
Wie ben jij?
- Je bent representatief
- Managen is jouw ding
- Je hebt een vrolijke en enthousiaste persoonlijkheid
- Je motiveert jouw team
- Je bent stressbestendig
Arbeidsvoorwaarden (wat kun je van Please verwachten?)
Wij maken voor ondernemers en hun personeel graag goed werkgeverschap mogelijk. Daarom heeft deze opdrachtgever ons gekozen als partner in personeelszaken. Wij zorgen ervoor dat alles van sollicitatie tot dienstverband en verloning goed geregeld is. Je kunt dan ook rekenen op:- een marktconform salaris
- gratis online trainingen via GoodHabitz en korting op opleidingen van NTI
- leuke extra's als kortingen op dagjes uit en verzekeringen
Extra informatie
StatusOpen
Opleidingsniveaus
Middelbare school
Plaats
Delft
Dienstverbanden
Fulltime (startersfunctie)
Gepubliceerd op
28-02-2022
|
| Fulltime (startersfunctie) | Middelbare school
Ook mogelijk zonder cv en motivatie!
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!meer...
Meer vacatures van StudentJob