Inloggen - Registreer  

Office Assistant

Mecc - Maastricht - 21-09-2022 Naar vacature  

Vacature Office Assistant

We go ‘beyond boundaries’

De kracht van MECC Maastricht is ondernemerschap. Kansen zien en daarop inspelen. Risico’s durven nemen. Flexibel zijn en ons businessmodel aanpassen aan een veranderende wereld. Voorop lopen en onze concurrentie altijd een stap voor zijn. En last but not least: onszelf continue uitdagen om die extra stap te zetten waarmee we de verwachtingen van onze klanten en bezoekers overtreffen. Want dát is waar het team van MECC Maastricht het verschil maakt. We go beyond boundaries.

Onze agenda staat weer vol met veel mooie (internationale) beurzen, congressen en evenementen. Naast dat wij onze venue verhuren aan organisatoren zoals TEFAF, André Rieu en Holiday on Ice, organiseren wij zelf jaarlijks diverse vak- en publieksbeurzen waaronder horecavakbeurs BBB Maastricht, B2B event Limburg Leads, Europa’s grootste sport gaming festival GG en de onderscheidende auto-evenementen van InterClassics. Wij hebben er zin in! Jij ook?

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een:

Office Assistant (20u p/w)

De Office Assistant maakt deel uit van het team Office Management. Zij verlenen ondersteuning aan het Management Team bestaande uit directie en management o.a. door het beheren van de agenda’s en het plannen van vergaderingen. Tevens zorgen zij voor de inkoop en het beheer van kantoorartikelen en pantrybenodigdheden en ontvangen zij op een vriendelijke en gastvrije wijze de bezoekers.

Wat ga je doen?

  • Als Office Assistant ondersteun je de afdeling Office Management waarbij je samen met je collega’s administratieve, faciliterende en secretariële taken uitvoert;
  • je ontvangt bezoekers, zorgt dagelijks voor een warm en spontaan welkom en informeert betrokkenen;
  • je beantwoordt vragen van collega’s en helpt hen aan benodigdheden;
  • je houdt de kantoor faciliteiten op orde en zorgt dat het er representatief uitziet;
  • je coördineert vergaderruimtes;
  • je verwerkt binnenkomende en uitgaande post.

Wie ben je?

  • Je hebt een MBO opleiding afgerond; bijvoorbeeld: receptioniste/telefoniste of administratie/secretarieel;
  • je hebt kennis van Word en Outlook;
  • je bent gastvrij, spontaan en representatief;
  • je identificeert je met onze kernwaarden en draagt deze actief uit: Compagnion, Chameleon, Caring, Champion en Celebrate.

Wat bieden we jou?

  • een aantrekkelijk salaris van minimum schaal € 2.200,- tot maximum schaal € 2.800,- o.b.v. een fulltime dienstverband en kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen o.b.v. fulltime dienstverband;
  • een laptop en een mobiele telefoon;
  • eventuele reiskosten en deelname aan het pensioenfonds bij Zwitserleven;
  • gratis sporten in onze eigen MECC-gym en/of korting via bedrijfsfitness bij je eigen sportschool;
  • gratis of met korting toegang tot veel leuke evenementen;
  • een informele werksfeer met maandelijks een borrel en jaarlijks een collegadag!

Belangrijke informatie:

Aantal uren: 20 uur per week
Startdatum van deze functie: 1 november 2022

Informatie en sollicitatie:

Kijk voor meer informatie over MECC Maastricht op onze site
. Voor inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Beatrice Dingemans via 06 12 77 54 37 of voor meer informatie met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Shirley Merk, via telefoonnummer 06 23 38 32 60. Stuur jouw motivatiebrief en cv via

. De sluitingsdatum voor deze vacature is maandag 5 september 2022. De eerste gesprekken vinden plaats op dinsdag 13 september 2022.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Mecc