Inloggen - Registreer  

Sales Support Medewerker

Service Best International - Veldhoven - 20-01-2020 Naar vacature  

DEZE VACATURE IS TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR

Ben jij die resultaatgerichte, analytische en energieke Sales Support Medewerker en wil je aan de slag bij een dynamisch bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Sales Support Medewerker ben jij degene die verantwoordelijk is voor de benodigde administratieve, communicatieve en organisatorische ondersteuning ten behoeve van de afdeling Sales.

Je ondersteunt de Key Accountmanager bij de realisatie van het vooropgestelde budget qua omzet en marge. Je bereidt offertes voor, geeft invulling aan de Sales Activity Calendar en zorgt voor de verdere afstemming hiervan met de betrokken interne afdelingen wat betreft forecast en reservering. Je verzorgt de opvolging van de accounts en fungeert als hun eerste aanspreekpunt. 

Verder behoren tot je takenpakket het beheren van de prijzen van de accounts, het verstrekken van product- en prijsinformatie, klachtenafhandeling en overleg met Customer Relations, het voorbereiden van cijferanalyses en het incidenteel vertegenwoordigen van de organisatie op beurzen en evenementen.

Over ons

Service Best International is marktleider in de Benelux en bedient de complete Europese markt. Wij zijn voor onze klanten, auto-, fietsspecialisten en retailbedrijven, dé specialist op het gebied van toebehoren voor auto en fiets.

Naast hard werken vinden wij collegialiteit, kwaliteit en kennis belangrijk. Als je ons komt versterken krijg je ongeveer 100 collega’s die samen met jou uit elke dag het maximale halen

Als onze Sales Support Medewerker voldoe je aan het volgende profiel:

De Sales Support Medewerker die wij zoeken is iemand die uitstekend kan omgaan met ad-hoc situaties en een echte duizendpoot is. Voor jou is het een uitdaging dat je niet in een gespreid bedje komt maar zelf structuur moet gaan aanbrengen in de veelzijdige werkzaamheden. Verder vragen wij:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Enkele jaren relevante ervaring in een soortgelijke functie
  • Affiniteit met de Retail/DIY en Automotive sector
  • Uitstekende communicatie skills in Nederlands, Engels, en Duits
  • In staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken
  • Resultaat en klant gedreven
  • Uitstekende beheersing van relevante ICT applicaties
  • Uitstekende beheersing Excel
  • 40 uur per week beschikbaar

Wat bieden wij:

Kom je bij ons werken? Het volgende hebben we je te bieden:
  • Een uitdagende fulltime job binnen een professionele organisatie
  • Open en informele structuur
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden

Enthousiast geworden?

We nodigen je graag uit om te solliciteren. We horen graag waarom je voor Service Best International wilt werken en waarom je denkt geschikt te zijn voor deze functie. Natuurlijk ontvangen we ook graag je CV. Je kan dit mailen naar

ter attentie van Renate Hokke, HR Manager.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Service Best International