Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Service medewerker

Careerboard - Cuijk - 09-03-2023 Naar vacature  

Vandaag start je dag met het uitkiezen van de dagaward voor de slechtste parkeerder. Je kantoor kijkt uit op de parkeerplaatsen, dus vanuit hier kun je het beste zien wie zijn parkeerskills nog kan verbeteren. Gaan we voor optimaal parkeren, of binnen de vakken? Dit alles met een glimlach en knipoog. Vergelijkingen met auto’s doen we veelal binnen Fysicon. Het is niet alleen grappig, maar het maakt sommige dingen makkelijker te begrijpen.

Hoogste tijd om wat brandstof te tanken. Gelukkig is de koffie bij Fysicon erg lekker, maar ook genoeg collega’s lopen op thee.
Door het raam zwaai je even naar je collega’s van Support. Ze zitten weliswaar in een ander kantoor, maar door de raampartij en directe deur is de lijn niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk héél kort. Op jouw kantoor zit je samen met twee andere collega’s. Zodra we even hebben bijgekletst, hebben afgestemd of de verwarming goed staat en welke radiozender het vandaag gaat worden, gaan we aan de slag!

Je scant eerst kort de mailboxen door. Aangezien we over heel de wereld onze producten verkopen zijn er ’s avonds wat vragen binnengekomen die beantwoord moeten worden. In een oogwenk heb jij de prioriteiten gesteld. Je start je werkzaamheden met de vragen over het aankomende transport. Je voert de binnengekomen orders in en checkt met het Warehouse of alles goed loopt. Een collega belt of je snel een offerte kunt maken.. Die fiets je even tussen de andere werkzaamheden door, géén probleem! Zijn er nog inkopen te doen, en hoe is het met de reparatie van het apparaat van die klant? Je ondersteunt de Servicedesk bij het maken van offertes van werkzaamheden of begeleid retour orders.

And there is more…

Als Customer Service medewerker bij Fysicon ben jij ook degene die:
  • Contacten heeft met de leveranciers.
  • Een sparringpartner bent voor de sales collega's om de perfecte configuratie aan te bieden.
  • Grip heeft op het orderproces en weet welke zaken je moet regelen om dit te bewerkstelligen.
  • Nauw samenwerkt met de afdelingen Quality, Warehouse&Assembly, Projecten en Servicedesk.
  • Het klanten en artikelbestand up to date houdt.
  • Garantie en onderhoudswerkzaamheden registreert.
  • Zorgt dat alle administratie rondom inkoop- en verkooporders is gedocumenteerd en geregistreerd op de juiste plek.
Jij krijgt alle tijd en ruimte om te leren. Stap voor stap leer je onze processen en werkwijzes. Customer Service medewerker is je titel, maar als je wil kan je daar helemaal je eigen draai aan geven.

We create medical solutions

Internationaal zijn we als Fysicon heel actief. Klanten wereldwijd werken met onze producten en maken gebruik van onze diensten. Gespecialiseerd in onderzoek en ontwikkeling van zowel innovatieve hardware als geavanceerde medische applicaties voor ziekenhuizen, research instellingen en de industrie. Wij zien wat onze klanten nodig hebben en spelen hier snel en professioneel op in met onze eigen hard- en software die we ontwikkelen en produceren.

The heart of the company

Collega’s heb je dus over de hele wereld. Hier werken we goed en graag mee samen. Net zoals we dat doen op ons kantoor in Oss. Assembly, IT, Service, Sales of Staff, we zitten allemaal in één gebouw. We kennen elkaar en leren iedere keer weer wat van elkaar bij. Of het nu tijdens een meeting, een training, of de vrijdagmiddagborrel op ons dakterras, dat maakt niet uit. Het is juist die balans dat het werken bij Fysicon zo uniek maakt. Op onze Customer Service is een plek voor je vrij. Samen met Suzanne zorg jij voor orde en structuur die over diverse afdelingen heen vloeit.

All the benefits

  • Salaris van EUR. 2115,- tot EUR. 3.700,- o.b.v. fultime dienstverband, afhankelijk van jouw leeftijd, kennis en kunde.
  • Fulltime job van 40 uur per week (32 uur is bespreekbaar).
  • 28 vakantiedagen, met de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen.
  • 13e maand
  • Werktijden van maandag tot vrijdag 08.30 uur - 17.00 uur.
  • Plezier in je werk! We hebben een gezellige, informele cultuur met vrijdagmiddagborrels, airhockey in de kantine en hebben diverse uitjes en activiteiten.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 per km.
  • We starten met een tijdelijk contract. Gaat alles goed? Dan nemen we je graag in vaste dienst.
  • We betalen 50% van jouw pensioenpremie. De andere helft betaal je zelf.
  • WIA-verzekering (100% door werkgever betaald).
  • Per kwartaal trainingen over de nieuwste technologieën.

You are our solution

Jij denkt in oplossingen, niet in problemen. De Servicedesk moet herinnert worden aan jouw vraag over het configuratie bestand. Bij het Warehouse moet je even navragen of die order wel op tijd gereed is. De coater moet een inkooporder ontvangen en het transport moet geregeld worden. Het is een greep uit vele zaken die langs jouw bureau komen. Wat je niet weet zoek je uit en voorziet collega's en klanten van het best passende antwoord. In deze dynamische functie sta je nooit stil. Je bent een snelle schakelaar en weet wat binnen de afdeling(en) speelt. Je hebt oog voor verbeteringen, signaleert stagnaties en lost deze op.

Take the lead, die ruimte krijg je! We willen dat jij het beste uit jezelf kan halen.

Met deze eigenschappen als persoon weet jij dat je deze baan aankan en dit vul je aan door:
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
meer...



Meer vacatures van Careerboard