Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Skilled Servicedesk Medewerker

Uitzendbureau - Zwolle - 14-04-2024 Naar vacature  

Er kan niet meer worden gesolliciteerd

Wat wij vragen

Opleiding

HND / HNC

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

€ 2.300 tot € 3.600

Uren

32 tot 40 uur per week

Vacaturebeschrijving

Als IT Support Engineer kom jij te werken bij een bedrijf dat de schakel tussen de online werkplek en alle aspecten van de ICT-omgeving is. Het bedrijf adviseert haar klanten over de inrichting van de werkplek, brengt deze vervolgens tot stand en zorgt ervoor dat deze naadloos aansluit op alle applicaties en oplossingen in de organisatie. Met een team van ongeveer 450 collega's werken zij vanaf diverse locaties door heel Nederland hard en met plezier om klanten door het hele land slimmer, beter en zorgelozer te laten werken in IT-oplossingen. Met de juiste drive, passie voor je vak en positieve instelling, liggen er talloze mogelijkheden om je bij de organisatie verder te ontwikkelen.

Wij zoeken

  • Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding;
  • Je beschikt over werkervaring binnen een vergelijkbare functie (stages tellen mee);
  • Je hebt interesse om door te leren, denk hierbij aan Azure, Windows, Active Directory, Microsoft 365 en ITIL;
  • Je bent communicatief sterk en komt afspraken na;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wij bieden

  • 25 vakantiedagen;
  • Een hele goede pensioenregeling;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een laptop van de zaak;
  • Toffe bedrijfsuitjes;
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei (diverse opleidingsmogelijkheden);
  • Een prettige werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid;
  • Mogelijkheden om snel te groeien in functie en salaris, bv. Door het behalen van certificaten (M365, Azure, etc.);
  • Uitdagend werk waar jij je talent kwijt kunt.
Als IT Support Engineer zet je alle zeilen bij om de klant te assisteren met storingen Je behandelt de eerste- en tweedelijns incidenten die je alleen of samen met een collega oplost. Je voert wijzigingsverzoeken uit. Je neemt binnenkomende telefoongesprekken aan en gaat zo goed mogelijk inventariseren van de klantvraag. Je verwerkt de nieuwe meldingen uit de Online Servicedesk Portal. Je voert de controle over de back-up. Daarnaast los je problemen met mobiele apparaten, laptops, printers, Microsoft 365 of Entra ID op. Verder ben je ook betrokken bij projecten en los je samen met het team meldingen op

meer...

Naar vacature

Meer Skilled Servicedesk Medewerker vacatures