Inloggen - Registreer  

Casemanager Verzuim Taakdelegatie

Moedigh - Nieuwegein - 15-03-2024 Naar vacature  

Vacaturenr. 2024-00010

Wil jij werken voor een energieke, ambitieuze, zelfsturende arbodienst waarin jouw kennis en expertise voorop staan? Ben je een zelfverzekerde Casemanager Verzuim Taakdelegatie die passie heeft voor het verzuim en duurzame inzetbaarheid?

Wij zijn voor onze opdrachtgever op zoek naar een Casemanager Verzuim Taakdelegatie in de regio Nieuwegein!

Als casemanager taakdelegatie geef je onafhankelijk advies aan werkgever en medewerker over de preventie van verzuim en het re-integratieproces. Jouw rol gaat veel verder dan het volgen van de stappen van de Wet verbetering poortwachter. Je neemt initiatief en acties waar nodig en je kijkt wat op dat moment het beste is. Je hebt een centrale rol waar je de schakel bent en in contact staat met alle betrokken partijen. Dit vraagt om snelle en efficiënte acties en door de korte lijnen bij deze opdrachtgever lukt dit uitstekend. Wil je sparren even sparren met over een terugkoppeling van een bedrijfsarts? Dan heb je elkaar dezelfde dag nog aan de telefoon. Met jouw kennis en expertise als professional maak je het verschil en vergroot je de duurzame inzetbaarheid van werkend Nederland.

In deze functie heb je aandacht voor het vraaggericht en resultaatgericht sturen van de individuele re-integratieprocessen. Dit houdt in dat je het proces bewaakt, overzicht bewaart over de taken van de Wet verbetering poortwachter en deze tijdig uitvoert. Daarnaast ben je bekwaam in het coachen van de medewerker en het adviseren van de werkgever in dit proces. Je verheldert de vraag, stimuleert de medewerker om zelf verantwoordelijkheid te nemen, motiveert en ondersteunt wanneer de medewerker keuzes moet maken. Ook gebruik je jouw kennis en expertise voor beleidsadvisering. Je leert van succesvolle en minder succesvolle re-integratietrajecten en vertaalt dit in een succesvol re-integratiebeleid en kijkt naar de mogelijkheden voor preventie Je bent dus als casemanager verzuim niet slechts taakgerichte werkzaamheden aan het uitvoeren maar je hebt ook een adviserende rol.

Nieuwegein
Functie-eisen

Wie ben jij?

Je bent een zelfverzekerde Casemanager Verzuim die passie heeft voor het verzuim en risico durft te nemen. Je hebt mensenkennis, bent in staat om mensen te activeren en te adviseren. Je bent analytisch, oplossingsgericht, je bent goed in het houden van overzicht en werkt accuraat. Verder heb je een dienstverlenende houding, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent flexibel.

Verder beschik je over:
  • Een afgeronde HBO opleiding;
  • Bij voorkeur ben je in het bezit van een CROV is dit een pré maar zij kunnen hierin ook faciliteren;
  • Je hebt ervaring als casemanager of ruime affiniteit met verzuim;
  • Je bent bekend met de Wet Verbetering Poortwachter;
  • Je vindt het prettig om zelfstandig te werken en je kan goed met verantwoordelijkheden omgaan.
Waar kom je te werken?
Onze opdrachtgever is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Zij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren ze werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Zij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. De organisatie is zelfsturend, wat veel vrijheid, regelruimte en verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Cultuur is voor hen een bindende waarde. Het fundament van de cultuur zijn de kernwaarden: vertrouwen, aandacht en oprechte interesse en gelijkwaardig. Hun ware kracht is hun sterk verbonden netwerk van professionals, deskundigen die net dat beetje extra bieden.

Zij focussen ons op drie pijlers: verzuim, inzetbaarheid en arbeidsomstandigheden. Deze drie pijlers beïnvloeden elkaar continu. Onze opdrachtgever gelooft dat verzuim voorkomen kan worden door aandacht te geven aan inzetbaarheid en arbeidsomstandigheden. Zo streven zij naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers.

Arbeidsvoorwaarden

Zij bieden:

  • Salaris tussen €2.500,- en €4.000,- per maand passend bij jouw kennis en ervaring;
  • 8% vakantiegeld;
  • Goede pensioenregeling waarbij ⅔ door de opdrachtgever wordt betaald;
  • 30 vakantiedagen op basis van fulltime;
  • Een MacBook en een iPhone;
  • Werkomgeving waarin jouw kennis en expertise wordt gewaardeerd en het initiëren van nieuwe ideeën wordt gestimuleerd;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken, zodat jij je werk- privébalans kunt bewaren;
  • Werkgever die jouw ontwikkeling belangrijk vindt.
Sollicitatieprocedure
Wil jij meer betekenen als Casemanager Verzuim Taakdelegatie? Herken jij je in bovenstaand profiel? Moedigh gaat graag met jou in gesprek. Samen bepalen we of de functie, jouw competenties, jouw ambitie en de cultuur van de organisatie op elkaar aansluiten.

Alleen sollicitaties via de button 'direct solliciteren' bij de vacature op onze website www.moedigh.nl worden in behandeling genomen. Als je nog vragen hebt, bel dan Bart Scholten op 06 450 825 40.

Hoe vind je het?

Heb je nog vragen? over deze functie? Dan kun je contact met mij opnemen
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Moedigh
Meer Casemanager Verzuim Taakdelegatie vacatures