Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Projectsecretaris / Directiesecretaresse

Talentenregio - Nunspeet - 20-02-2021 Naar vacature  

Tijdelijk met uitzicht op vast dienstverband

Aantal uren per week:
28

Organisatie:
Nunspeet

Vakgebied:
Administratief/secretarieel

Salarisschaal:
7

Periode:

Werk-/denkniveau:
MBO

Reageren tot:
maandag, 8 maart, 2021
Weet jij goed overzicht te houden en hou je van afwisselende werkzaamheden en dagen? Heb je energie voor tien, ben je flexibel en wil je anderen graag ontzorgen? Wil jij werken voor een groene en ambitieuze gemeente waar geen dag hetzelfde is? Lees dan verder, want wij zijn op zoek naar een

28 uur per week

De Staf

Je voert je werkzaamheden uit binnen een klein team: de Staf. Naast jouw functie zijn ook de functies van 2 directieadviseurs en de bestuurssecretaresse binnen dit team gepositioneerd. Samen ondersteunen jullie de organisatie. Je wordt aangestuurd door de directeur bedrijfsvoering. Tijdens je werk heb je o.a. contact met de programmamanager, directie, college van B&W, teammanagers en collega's van andere teams. Hoofdtaak binnen jouw functie is de verslaglegging van vergaderingen.

Jouw werkzaamheden

  • Administratieve ondersteuning van projecten, zoals bijvoorbeeld planning en organisatie van vergaderingen van stuur- en projectgroepen, verslaglegging, bewaken van termijnen en archivering;
  • Secretarieel/administratieve ondersteuning van de directie, zoals bijvoorbeeld agendabeheer en afhandelen van verzoeken en actiepunten. Je bent hierbij in staat om te prioriteren en weet urgente vragen of zaken snel onder de aandacht van de directie te brengen;
  • Bij afwezigheid van de bestuurssecretaresse ben jij de eerste vervanger waarbij je alle voorkomende werkzaamheden verricht, je kunt hierbij denken aan het aannemen van telefoontjes voor burgemeester en wethouders, agendabeheer, het plannen en organiseren van externe bezoeken en het opmaken van de agenda voor collegevergaderingen en het verwerken van de besluiten;
  • Het zorgen voor verslaglegging van individuele gesprekken en extern samenwerkingsoverleg.

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent in het bezit van een MBO diploma management assistent niveau 4 of vergelijkbaar;
  • Bij voorkeur heb je aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie opgedaan;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent nauwkeurig, doortastend en flexibel;
  • Integer, stressbestendig en zelfstandig.

Wat bieden wij?

We bieden je een interessante en uitdagende functie. Je arbeidsovereenkomst is in eerste instantie voor één jaar. Bij goed functioneren wordt dit omgezet in een vast contract. Het salaris wordt - afhankelijk van opleiding en ervaring - vastgesteld op basis van de CAO Gemeenten (minimaal € 1.934,-- bruto per maand in schaal 6 en maximaal € 3.176,-- bruto per maand in functieschaal 7 bij een 36-urige werkweek). De gemeente Nunspeet heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder opleidingsmogelijkheden, Individueel Keuzebudget en 'werken op maat' waarbij de werksituatie goed kan worden afgestemd op de privésituatie. Daarnaast hebben we een actieve personeelsvereniging die maandelijks diverse activiteiten organiseert.

meer...



Meer vacatures van Talentenregio