Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Klantenservicemedewerker PostNL Consumenten
Je gaat aan de slag bij Cendris op de afdeling van PostNL. Vanachter jouw bureau probeer jij, samen met je collega’s, het verschil te maken voor de klanten van PostNL. De klanten bellen om verschillende redenen. Zo kan het een vraag, probleem of klacht zijn. Alle telefoontjes die binnen komen zullen gaan over de pakketbezorging van PostNL. De volgende vragen worden aan jou gesteld:
- Mijn pakket is verkeerd bezorgd, wat nu?
- Ik heb mijn pakket niet ontvangen!
- Mijn pakket is retour gestuurd, en nu?
- Wat zijn de verzendkosten van mijn pakket?
Natuurlijk moet je voorafgaand best veel weten over PostNL, de procedures en de klanttevredenheid, voordat je dé expert bent die onze klant nodig heeft. Maar maak je vooral niet druk, voorafgaand krijg je een betaalde training en ook na de training krijg je nog voldoende begeleiding van je collega’s, de coaches en je teammanager! We vinden het belangrijk dat je je thuis voelt bij ons, het leuk vindt om nieuwe dingen te leren en dat je graag bezig bent met je eigen ontwikkeling én die van de afdeling.
Ohja… Naast dat het absoluut belangrijk is dat je je thuis voelt bij ons, kun je ook af en toe thuiswerken! Hoe fijn is dat, werk en privé meer in balans. Wie wil dat nou niet!
Wat bieden wij
Flexibele openingstijden
: van ma t/m vrij van 08:30 – 20:00 uur en zaterdag van 09:00 – 16:00 uur;Bruto uurloon
: van €9,70 (jonger dan 21 jaar? Dan is het bruto uurloon €7,76);Extra
: opbouw van vakantiegeld én vakantie uren, reiskostenvergoeding;Uren
: zelf kiezen van jouw urencategorie (tussen de 16 en 40 uur per week);Betaalde training
: een betaalde training van 2 weken waarin jij wordt klaargestoomd voor de functie;Doorgroeimogelijkheden
: coach, trainer, floormanager of teammanager;Internet- en device vergoeding;
bij thuiswerken ontvang jij, bij het gebruik van je eigen device en internet een extra vergoeding tot wel 35 euro netto per maand.Jij bent uit-munt-end!
: wij waarderen jouw inzet en dat willen wij graag belonen. Hebben wij even iets gaafs voor jou: Cendris Coins! Met dit klinkende spaarsysteem verzamel je Coins die je kunt gebruiken voor inspirerende extra’s in de Coins shop. Denk bijvoorbeeld aan een avondje bios, een dagje pretpark of een van de vele producten (cadeaukaarten, elektronica, huishoudapparatuur etc.);Talent Lab
: laat jouw talent stralen! Hier komen eenmalige of tijdelijke klussen op te staan. Bijvoorbeeld wanneer wij een fotograaf zoeken voor een open dag of deelnemers aan projectgroepjes.Wat vragen wij
- Je bent minimaal 12 tot 20 uren beschikbaar per week
- Meer uren is natuurlijk ook een optie, zelfs tot aan fulltime!
- Je bent communicatief vaardig
- Je werkt graag in een informele omgeving
Voor welk bedrijf werk je
De medewerkers van Cendris kunnen zichzelf het beste omschrijven als aanpakkers met verantwoordelijkheidsgevoel die open staan voor nieuwe ideeën en deze ook zelf aandragen. Teamplayers die gezamenlijk gaan voor het beste resultaat. Wij geven je de ruimte én flexibiliteit om bij te dragen aan ons succes en ondertussen jezelf te ontwikkelen. Want samen zorgen we voor tevreden klanten. Samen.De opdrachtgever is PostNL, je kent het wel. De organisatie die iedere dag met veel inspanning zorg draagt voor het op tijd bezorgen van pakketten en brieven. Dit voor zowel zakelijke klanten als voor de consument (jij en ik). Op de klantenservice van PostNL bij Cendris heerst een ontspannen sfeer. Samen met je collega’s maak je het verschil voor de klant én zorg je ook voor een gezonde en gezellige sfeer op de werkvloer. Spannend zo’n nieuwe omgeving. Maar maak je geen zorgen, collega’s, coaches en teammanagers staan klaar om jou te helpen.
meer...
Meer vacatures van Cendris