Inloggen - Registreer  

Voedingscoach / Customer Happiness medewerker

Jesse van der Velde - Landsmeer - 30-05-2019 Naar vacature  

Gezocht: Voedingscoach voor ons “Customer Happiness Team”

 (“Klantenservice” in gewoon Nederlands :)). Dit is een vacature ter
uitbreiding
van onze organisatie.
Bioprofiel (jessevandervelde.com) en Superfoodies (Superfoodies.nl en Supergreens.nl) zitten onder één dak en hebben een vacature voor een Customer Happiness Medewerker, met opleiding/ervaring in gezonde voeding en een passie om mensen te helpen (met hun gezondheid).

Dit was na onze brainstormdag in onze Tipi in de natuur 🙂
We zijn een bedrijf met een sterke
. Wij willen mensen helpen hun beste lijf en gezondheid, ooit, te bereiken. We willen een bijdrage leveren in genezing en gezondheid, door de oorzaak van het probleem aan te pakken en een gezonde levensstijl te ontwikkelen. Dit doen we door het aanbieden van diverse programma’s, waaronder persoonlijke gezondheidscoaching.

We groeien en zijn ambitieus om nog meer mensen te helpen de best mogelijke gezondheid ooit te bereiken. In Nederland, Duitsland (met superfoods.de) en Engeland (met supergreens.co.uk). We hebben onze nieuwe Engelse webshop Superfoodies.com onlangs gelanceerd en lanceren binnenkort Superfoodies.de. Tevens is ons bedrijf groeiende op Amazon.co.uk. We vinden het belangrijk niet alleen ons werk te doen, maar ook om een (klein) verschil te maken in de wereld.

Op kantoor hebben we superfoods, lovechock, kettlebells, fitnessballen om op te zitten en een in hoogte verstelbaar bureau (je krijgt ook een gewone stoel ;)). Al je collega’s houden van gezond eten, sporten graag, hebben het constant over neurotransmitters en andere gezondheidszaken en zitten graag in de tuin gezamenlijk te lunchen (goed voor Vitamine D). Kortom, we leven gezondheid.

Om verder te groeien zijn we op zoek naar de klantvriendelijke Customer Happiness medewerker die verantwoordelijk gaat zijn voor de tevredenheid van onze cliënten door middel van het beantwoorden van vragen via email, social media (met name Facebook), binnenkomende telefoon en live chat. Je werkt zowel aan inhoudelijke vragen over voeding/gezondheid als klantenservice vragen over bestellingen, retouren en (back)orders.

Dit is ons kantoor. Je deelt een eigen kantoor met andere customer support medewerkers.

Jouw missie:

Binnen ons bedrijf hebben we een he-le-boel cliënten. Zowel betalende klanten als actieve volgers. Ze lezen onze nieuwsbrieven, volgen onze programma’s, kijken onze video’s, kopen onze producten. En willen geholpen worden met het maken van verbeteringen in hun voedingspatroon, levensstijl, mindset en totale levensstijl. Jij bent er om hen te helpen, via verschillende kanalen (email/telefoon/social media/live chat).

We zien onze cliënten als onze familie. Je doel in deze functie is om iedere keer een lach op hun gezicht te toveren. Om hun bericht op een positieve manier te beantwoorden en ‘the extra mile’ te gaan. “

Every email is a person, make a difference
“, hangt er bij ons op de muur. En daar geloven we in: een verschil maken in het leven van een ander. Waar we ook in geloven: “
Serve from the heart
“.
Inhoudelijk geef je in deze functie advies over voeding en gezondheid. Je beantwoordt vragen over uiteenlopende onderwerpen van fysieke klachten tot meer energie, van gewichtsverlies tot menopauze. Daarnaast help je mensen als er problemen zijn met hun bestelling, adviseer je de producten die we in onze Superfood.nl webwinkel verkopen, help je bij inloggen op onze leden website en verwerk je incidentele retouren. En mocht een cliënt een keer niet helemaal tevreden zijn, is je doel om dit helemaal om te keren en van hem of haar een super loyale fan te maken.

Jij bent:

In het bezit van minimaal één voeding/gezondheid inhoudelijke opleiding, zoals orthomoleculaire voeding, OERSTERK-coach, gewichtsconsulent, trainer hormoonfactor, etc.

Het voorbeeld voor een gezonde levensstijl. Je maakt (groene) smoothies, doet aan sport, kent glutenvrij en zuivelvrij eten, houdt ervan om gezonde dingen te maken

Vloeiend in Nederlands, je kan snel typen (bij voorkeur tienvinger blindtypen) en bent handig met online software
Al ervaren in het hebben van klantcontact, bijvoorbeeld door een klantenservice functie.
Positief en staat van nature blij in het leven
Iemand van de ‘dat doe ik wel even’ mentaliteit. Je hebt een grote werklust
Iemand die goed is in het indelen van tijd. Je snapt dat je soms niet in details moet blijven hangen, en dat soms juist de details er het meeste toe doen

Pro-actief, je stelt jezelf regelmatig de vraag wat je nog meer kan betekenen voor de cliënt
Leergierig en wilt altijd meer weten over gezondheid. Je leest nieuwsbrieven, blogs en meerdere gezondheidsboeken per jaar.
In staat om te begrijpen hoe een ander zich voelt en je kunt in schrift woorden gebruiken waar de ander zich in herkent.
Iemand die sterk in zijn of haar schoenen staat met een flinke portie geduld. Ook onze cliënten kunnen een slecht humeur hebben en dit is niet persoonlijk.

Je krijg van ons:
Fulltime functie
Super leuk en gezondheidsbewust team met voedings- en gezondheidsfreaks en een groot hart om mensen te helpen
Marktconform salaris en pensioen
Reiskostenvergoeding
Prachtig mooie werkplek in Landsmeer – 10km boven Amsterdam (20 minuten met bus vanaf Amsterdam CS) – in de natuur. Met tuin en prachtig uitzicht.

Lovechock, Kombucha en superfoods op kantoor. Ook een Vitamix blender.
Internationaal bedrijf dat al 9 jaar ieder jaar is gegroeid
Diverse doorgroeimogelijkheden naar andere functies en meer verantwoordelijkheid
  • Gelegenheid om je qua kennis verder te ontwikkeeln
Jezelf zijn (!) en jezelf blijven ontwikkelen wordt gestimuleerd

Jouw werkdag bestaat uit:

Beantwoorden van binnenkomende e-mails (oftewel ‘tickets’) van onze cliënten met inhoudelijke vragen over voeding en gezondheid, over hun bestelling of over onze producten

In contact zijn met onze cliënten op Facebook. Beantwoorden van vragen en proactief coachen van onze cliënten in onze besloten Facebook groepen.
Live Chat: cliënten te woord staan en mensen helpen bij problemen met bestellen.
Telefonisch contact met onze cliënten: hen opbellen wanneer het nodig is, of beantwoorden van binnenkomende gesprekken
Helpen van cliënten bij hun bestelling, verwerken van handmatige bestellingen, aanmaken/updaten accounts op de ledenwebsite
Klantcontact over verwerken van retouren en backorders.
De dag afsluiten met een lege mailbox – we beantwoorden onze tickets altijd binnen 24 uur – liefst eerder
Handhaven van een goede kwaliteitsscore – we vragen iedere beantwoorden mail om feedback aan de cliënt.

Wij zijn:
Met meer dan 155.000 nieuwsbrieflezers, één van de meest gelezen gezondheidblogs van Nederland, 3 nummer 1 bestseller boeken en een coaching programma waar de deelnemers geweldige resultaten mee behalen, is Jessevandervelde.com & Bioprofiel met de Superfood.nl webwinkel een belangrijke dienstverlener in de Nederlandse branche voor (alternatieve) gezondheid. Het bedrijf bestaat uit 16 medewerkers (9 vast op kantoor – 7 freelance) en een eigen (veganistische, biologische) productielocatie in Engeland (Superfoodies) waar onze producten worden geproduceerd. Ons bedrijf verkoopt boeken en een hele reeks producten op onze webwinkel superfood.nl.

Als je onderdeel wilt zijn van ons team:
Mail ons dan voor 15 november 2020 naar info@superfood.nl

 met:
Je brief met motivatie waarom je bij ons wilt werken en waarom we je zouden moeten uitnodigen voor een gesprek (als bijlage)
Jouw eigen visie op onze missie in je brief
Je C.V. met recente foto (als bijlage)
Als je absoluut de baan wilt
Tip: We krijgen voor dit soort functies altijd enorm voor sollicitaties binnen. Denk na over hoe je eruit kunt springen en kunt laten zien dat jij de beste keuze bent. Ga jij onze keuze gemakkelijk voor ons maken? Ons adres: Kanaalweg 26, 1121 DR Landsmeer.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Jesse van der Velde
Meer Voedingscoach Customer Happiness medewerker vacatures