Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior Financieel Projectondersteuner

Utrecht - 29-03-2023 Naar vacature  

Solliciteer vóór 1 juli 2023

Wil jij graag een rol spelen in het financieel beheersbaar houden van onze projecten? Ben jij een kei met cijfers en vind je het leuk om samen met de Projectmanagers deze klus te klaren? Ben jij de collega met oog voor accuratesse en dienstverlening en ben je bestand tegen druk? Dan ben jij misschien wel de enthousiaste en servicegerichte projectadministrateur die de gemeente Utrecht zoekt om haar ambities waar te maken.

Dit is je werk

In je dagelijkse werk ondersteun je een vaste groep projectleiders en -managers van het Ingenieursbureau bij het financieel beheersbaar houden van hun projecten. Je werkt in een open en pragmatisch team waar je met elkaar de klus klaart.

Concreet houdt dit o.a. in dat jij

:
  • Verantwoordelijk bent voor het administreren van projecten in ons financiële systeem SAP en offertes en ramingen controleert.
  • Openstaande verplichtingen en facturen controleert en (dreigende) financiële overschrijdingen signaleert.
  • Voortgangsrapportages maakt en met de projectverantwoordelijke acties afstemt die voortvloeien uit de maandelijkse voortgangsgesprekken met hen.
  • Overboekingen voorbereidt, maatwerkoverzichten maakt en allocatie en correcties van uren verzorgt.
  • Verantwoordelijk bent voor een actuele en volledige registratie van opgedragen projecten in SAP. In voorkomende gevallen maak je deel uit van een projectteam en lever je een bijdrage vanuit je kennis van de financiële- en projectadministratie.

Dit is je werkplek

De gemeente Utrecht biedt ruimte aan iedereen. We zien talent als basis en diversiteit als kracht om samen betere resultaten te behalen. Voor jou is er plek bij de afdeling Stadsingenieurs waarbij je deel uitmaakt van de Groep ondersteuning van de afdeling Stadsingenieurs. Een enthousiast en betrokken team, bestaande uit ongeveer 16 professionals, waarvan 5 directe collega’s, met een divers profiel en uiteenlopende disciplines. Omdat onze organisatie groeit, zijn we op zoek naar uitbreiding. We hebben allemaal hart voor de stad en willen graag samen verbeteren en resultaten neerzetten.

Stadsingenieurs zijn de makers van de Utrechtse buitenruimte en is één van de zes afdelingen van Stadsbedrijven en is het interne ingenieursbureau van onze gemeente. We houden ons bezig met de unieke combinatie van kennis van de stad én techniek. Onze belangrijkste taak is het leveren van (ruimtelijke) expertise voor projecten gericht op duurzame ontwikkeling, inrichting en groot onderhoud van de openbare ruimte. Zowel onder- als bovengronds. Hiermee zorgen we ook voor een veilige leefomgeving voor de inwoners en gebruikers van de stad.

Kijk voor meer informatie en interessante projecten op

Dit is jouw inbreng

Bij de gemeente Utrecht vinden wij het belangrijk dat jij jezelf kan zijn. Daarom zijn wij benieuwd naar wie jij bent. Voor deze vacature breng je mee:

  • Aantoonbaar een MBO werk- en denkniveau op financieel gebied;
  • Ruime kennis van het vakgebied en minimaal 2 jaar soortgelijke ervaring;
  • Ervaring met het werken met geautomatiseerde financiële systemen;
  • Kennis en ervaring met Excel;
  • Kennis en ervaring met SAP is een pré.

Dit bieden we je

We willen dat je met plezier naar je werk komt. Dat plezier bestaat uit prettige collega’s, een fijne werksfeer, een inhoudelijk interessante baan met voldoende ontwikkelingsmogelijkheden en uitdagende verantwoordelijkheden. Tegelijk hoort daar een passend salaris bij. Onderstaand vind je ons aanbod:

  • Een 32 of 36-urige werkweek met een bruto maandsalaris tussen de € 3.167,- en € 4.537,- op basis van 36 uur (schaal 9). Het precieze bedrag stemmen we af op jouw kennis en ervaring.
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB). Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw eigen omstandigheden. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra verlofuren. De hoogte van het Individueel Keuze Budget (IKB) is 17,05% bovenop je salaris.
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, met als uitgangspunt een snelle omzetting naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • We vinden een goede balans tussen werk en privé belangrijk voor onze medewerkers. Daarom kun je hybride werken: we werken voor een deel samen op kantoor en voor een deel thuis. Natuurlijk zorgen we dat je thuis ook een goede werkplek hebt. Inclusief laptop, bureau en bureaustoel.
  • We bieden veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, diverse cursussen en opleidingen.
  • Voor een overzicht van alle overige arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding kijk je
meer...



Meer vacatures van Utrecht