Inloggen - Registreer  

Servicedeskmedewerker ICT

Koninklijke Visio iets voor jou. Wij bied - via Medischebanenbank.nl - Huizen - 26-03-2024 Naar vacature  

Jij wilt werken in de ICT in een job die veelzijdig is en waarin je veel betekent voor anderen? 
Dan is medewerker Servicedesk bij Koninklijke Visio iets voor jou.
Wij bieden met zo’n 3.000 medewerkers revalidatie, advies, zorg, wonen, dagbesteding en onderwijs aan mensen met een visuele beperking in heel Nederland.

Betrouwbaar, bevlogen en betrokken zijn de steekwoorden die een Visio-medewerker kenmerken.
De afdeling ICT Services heeft 25 medewerkers. Met locaties door heel Nederland ondersteunen we ruim 3000 werkplekken en andere ICT middelen.
We gebruiken hiervoor een enorme wereld aan hardware, geavanceerde software, domotica en een uitgebreide infrastructuur waarop wij de volledige dienstverlening leveren.

Op de Servicedesk komen daar vragen of verzoeken over binnen en wordt er ook hulp gevraagd bij verstoringen.
Omdat allemaal te goed af te handelen hebben we jou nodig!

Zie bijgaande inspirerende video over het werken bij Koninklijke Visio:

 

Ben jij onze nieuwe Servicedeskmedewerker ICT 

Dit krijg je

  • Een leuk collegiaal team waar ieder het belangrijk vindt om de beste service te verlenen en waarmee geen dag hetzelfde is.
  • Een omgeving die uitnodigt om de grenzen van je vakbekwaamheid steeds te verleggen en jezelf daarin verder te ontwikkelen.
  • De cao-Gehandicaptenzorg is van toepassing, onderdeel hiervan is de eindejaarsuitkering, vakantiegeld en goede pensionering.
  • Het salaris is overeenkomstig met FWG 40 afhankelijk van ervaring (maximaal € 3332,- p/m op basis van 36 uur p/w).
  • Het betreft een aanstelling voor 36 uur, we beginnen met een jaarcontract met de intentie om deze naar een vast contract om te zetten.
Afhankelijk van je inzet en ontwikkeling bekijken we jouw toekomstmogelijkheden
  • Jouw standplaats is Huizen wat goed bereikbaar is met de auto en het openbaar vervoer. Uiteraard parkeer je gratis in onze parkeergarage.

Dit ga je doen

  • Je komt te werken in een team van zes enthousiaste professionals die samen de ICT Servicedesk vormen en de spil zijn van onze ICT organisatie.
  • In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor ICT bij vragen, verzoeken of verstoringen die telefonisch of via de portalen op de desk binnenkomen.
  • Jouw servicegerichte instelling zorgt ervoor dat je onze gebruikers snel verder helpt en je kan ook nog eenvoudige verstoringen direct oplossen.
  • Vanzelfsprekend voer je diverse administratieve werkzaamheden uit, registreer en controleer je gegevens en doe je andere werkzaamheden op de desk.
  • Met jouw expertise in dit vakgebied lever je een mooie en dankbare bijdrage aan de continuïteit van Koninklijke Visio.

Dit ben jij

  • Jij vindt het leuk om op een klantvriendelijke manier onze interne gebruikers binnen Visio snel verder te helpen met hun vragen en problemen.
  • Jij begrijpt dat het belangrijk is om zaken goed uit te leggen en daarom beschik je over een goede communicatievaardigheden en een ijzeren geduld.
  • Je hebt ICT Servicedesk ervaring en incidentmanagement zegt jou alles.
  • Je vermogen om samen te werken en je in te leven zijn een van je sterke punten.
  • Je hebt een opleiding op minimaal mbo-niveau 4.
  • Door je eerdere ervaringen ben je bekend met tooling zoals TOPdesk en het procesmatig werken binnen een ICT organisatie.

Enthousiast?

IJe herkent je helemaal in deze functie? Solliciteer dan direct online.
meer...

Naar vacature

Meer Servicedeskmedewerker ICT vacatures