Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Casemanager (36- uur) Casemanager Nieuw

Profiel - via Vacaturebank Zuid West Nederland - 's-hertogenbosch - 20-07-2022 Naar vacature  

Krijg jij energie van alles rondom verzuim(preventie) van medewerkers en fungeer je graag als klankbord voor de managers van de lijn en HR? Wil jij daarnaast een bijdrage leveren aan het verbeteren van de vitaliteit van onze medewerkers en ben jij pro-actief? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over het bedrijf

JVH gaming entertainment group is een snelgroeiende, toonaangevende speler binnen de entertainment industrie in Nederland. Onze ambitie is groei in de breedste zin van het woord! Gasten beleven een unieke speelervaring in de ruim 85 casino’s van Jack’s Casino, Flash Casino’s en Flamingo Casino’s. Wij onderscheiden ons door goede kwaliteit, perfect gastheerschap en een compleet aanbod van kansspelen voor iedereen.

Iedere dag voorzien de circa 1200 medewerkers onze gasten van een VIP service. Een toegankelijke sfeer, gratis entree, en de ultieme gastbeleving zijn vanzelfsprekend. Net als aandacht voor veiligheid en verantwoord spelen. Op het Service Center in ’s-Hertogenbosch, waar wij dagelijks ondersteuning verlenen aan Jack’s Casino, Flash Casino en Flamingo Casino zijn ongeveer 110 collega’s werkzaam, waarvan 17 op de afdeling HR.

Over de functie

Als Casemanager help je het verzuim binnen onze organisatie te beheersen en lever je input op het verbeteren van de vitaliteit van onze medewerkers. In dit proces ben jij de schakel tussen medewerker, de leidinggevende, HR, de bedrijfsarts en mogelijke interventie-partijen daar waar het complexe en langdurige verzuimdossiers betreft. Bij langdurige ziekte coördineer je het gehele proces naar werkhervatting, spoor 2 en/of WIA aanvraag. Je biedt oplossingen als je knelpunten signaleert in dit proces.

De overige verzuimdossiers (verzuim korter dan 4 weken) wordt, in overleg met jou, begeleid door de leidinggevende. Je hebt voornamelijk telefonisch contact, maar er vinden ook fysieke gesprekken plaats met de medewerker. Naast een adviserende rol heb je ook een coachende rol richting de leidinggevende, zodat hij zijn rol op een goede wijze kan uitvoeren. Als onderdeel van het verzuimbegeleidingsproces onderneem je acties vanuit de Wet Verbetering Poortwachter en bespreek je vervolgacties.

Gedurende de “poortwachter periode” bewaak en adviseer je proactief over het beperken van de schadelast, het voorkomen van instroom, de optimale inzet van dienstverleners en het benutten van financieringsmogelijkheden. De verantwoordelijkheid rondom re-integratie loopt, in verband met het EigenRisicoDragerschap (ERD) Ziektewet en WGA, ook door na het tweede ziektejaar.

Hiernaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van diverse verzuimrapportages en je geeft trainingen aan medewerkers en managers. Ook ondersteun je de vitaliteitsmanager in zowel de uitvoering als de vormgeving van het verzuimbeleid en vitaliteitsprogramma en thema’s die daaraan gekoppeld zijn.

Wat bieden wij jou

Jij bent iemand die van aanpakken weet en de regie neemt in verzuimdossiers. Je weet van A tot Z wat verzuim met zich meebrengt voor de werkgever en overziet wat de gevolgen kunnen zijn voor de medewerker. Wil je echt slagen in de rol, dan heb jij de volgende musthaves:

  • Hbo werk- en denkniveau en tenminste 2 jaar relevante werkervaring als register casemanager;
  • Proactief, zelfstandig en daadkrachtig;
  • Empathisch en een kei op communicatief vlak;
  • Creatief in het vinden van oplossingen en beschik je over een uitstekende organisatiesensitiviteit;
  • Organisatorisch sterk, accuraat, stressbestendig en discreet;
  • Ervaring binnen een commerciële organisatie is een pré.

Wat vragen wij van jou

Een uitdagende functie in een organisatie met een hoog ambitieniveau die volop in beweging is, ook op het gebied van verzuim en vitaliteit. Mensen maken het verschil in onze organisatie en daarin willen we ook investeren. Jouw ontwikkelbehoefte vinden wij belangrijk, daarom is er ruimte voor trainingen en opleidingen om nog beter te worden in wat je al doet. Uiteraard hoort hier een passend arbeidsvoorwaardenpakket bij waaronder een salaris dat is afgestemd op de zwaarte van de functie en jouw werkervaring.

Ook krijg je goede secundaire arbeidsvoorwaarden, denk hierbij aan 25 vakantiedagen en 6 ADV dagen, een dagelijkse lunch op het Service Center, een thuiswerkregeling en leuke bedrijfsuitjes. Op vrijdag sluit je gezellig aan bij de vrijdagmiddagborrel. In deze functie kun je gedeeltelijk thuiswerken.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Profiel
Meer Casemanager 36- uur Casemanager Nieuw vacatures