Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior Relatiebeheerder/ Accountmanager Onderwijs

Inholland - Amsterdam - 28-01-2022 Naar vacature  

: Onderwijsondersteunend/staf

Organisatieonderdeel

: Inholland Service Organisatie/ WIR Amsterdam, Amstelveen, Diemen

Standplaats

: Amsterdam, Diemen

Uren per week:

24

Salarisschaal

: 10 (€2.902,39 - €4.393,81)

Dienstverband:

In eerste instantie een tijdelijk dienstverband. Hierna is er de mogelijkheid tot een hernieuwd arbeidscontract

Sluitingsdatum

: 14-02-2022

Jouw meerwaarde

Jij hebt een talent voor het organiseren en coördineren van evenementen en beschikt over het enthousiasme om mensen in beweging te laten komen. Je krijgt er energie van om voor een groep studiekiezers te staan en ze te vertellen over de vele mogelijkheden die Inholland heeft te bieden. Je stelt je op als een sparringpartner die mee- en vooruitdenkt en een visitekaartje is voor onze hogeschool. Netwerken is jou op het lijf geschreven waarbij je zorgt voor goed contact met toeleverende scholen en bedrijven in het werkveld. Daarnaast ben jij ook een echte teamplayer die beschikt over een flexibele en proactieve instelling en die in staat is om collega’s te ontzorgen en structuur en overzicht aan te brengen in de diverse werkzaamheden.

Inhoud functie

Voor onze afdeling Werving, Instroom en Relatiebeheer (WIR), vestiging Amsterdam/Diemen zijn wij op zoek naar een enthousiaste en initiatiefrijke Junior Relatiebeheerder / Accountmanager. In deze functie verricht je samen met jouw drie directe collega relatiebeheerders werkzaamheden gericht op het bevorderen van de studenteninstroom. De relatiebeheerders onderhouden de contacten met de vo- en mbo-scholen in de regio Groot-Amsterdam, relaties met het werkveld en andere samenwerkingspartners. Zij spelen een belangrijke rol in het organiseren van Open Dagen en andere evenementen die gericht zijn op studenteninstroom. In deze functie werk je nauw samen met een van de senior relatiebeheerders die jou met raad en daad bijstaat in je leerproces en je functioneel begeleidt.

Jouw rol

Je bent samen met je collega-relatiebeheerders verantwoordelijk voor het vormgeven, plannen en organiseren van alle voorlichtingsactiviteiten rondom studievoorlichting en studiekeuze. Het werk is zeer veelzijdig, wat maakt dat geen dag hetzelfde is. Waar je kansen ziet neem je het voortouw om initiatieven verder te ontwikkelen en zorg je voor een goede organisatie en planning van activiteiten. Dit alles met als doel om de doorstroom van studenten vanuit het vo- en mbo-onderwijs naar Inholland te stimuleren.

Als junior relatiebeheerder word je verantwoordelijk voor de portefeuille Open Dagen en evenementen:
  • Je organiseert ‘spetterende’ Open Dagen en Avonden die eraan bijdragen dat studenten bij Inholland willen komen studeren.
  • Je bent verantwoordelijk voor het trainen, coachen en begeleiden van promostudenten die worden ingezet op de Open Dagen en andere evenementen. 
  • Je bent verantwoordelijk voor de urenadministratie van de promostudenten rondom Open Dagen en andere evenementen.
  • Je werkt nauw samen met de projectleider Open Dagen, de collega’s van de WIR en de Inholland Service Organisatie (ISO) waarbij je actief deelneemt in overleggen over de inrichting en uitvoering van Open Dagen en andere evenementen.
  • Je draagt zorg voor het creëren en ontwikkelen van wervingsmateriaal in samenwerking met de communicatiecollega’s.
  • Je onderhoudt relaties met de opleidingsmanagers van Inholland om de instroombehoeftes te inventariseren en daar vervolgens gerichte acties op te ontwikkelen.
  • Je bent tijdens de Open Dagen en evenementen aanwezig als ‘visitekaartje’ van Inholland en geeft hierbij voorlichting en beantwoordt vragen van studiezoekers.

Samen met je collega-relatiebeheerders voer je daarnaast de volgende werkzaamheden uit:
  • Je bezoekt en onderhoudt contacten met toeleverende vo- en mbo-scholen.
  • Je zorgt ervoor dat er voorlichtingsbijeenkomsten georganiseerd worden bij toeleverende scholen en bent daarbij aanwezig om voorlichting te geven of studentvoorlichters te begeleiden.
  • Je realiseert en onderhoudt contacten met andere kennisinstellingen en samenwerkingspartners uit het werkveld.
  • Je bent medeorganisator van bedrijvendagen met behulp waarvan de samenwerking met het werkveld verstevigd wordt.
  • Waar mogelijk ontzorg je daarnaast je collega-relatiebeheerders met het uitvoeren van administratieve en organiserende werkzaamheden. Hierbij kun je denken aan het maken van roosters/planningen en het voorbereiden van presentaties.

Goed om te weten

Op dit moment werken we natuurlijk zoveel mogelijk vanuit huis. Dat houdt in dat vergaderingen, onderwijs en trainingen voornamelijk online plaatsvinden. Je werkt daarom bij ons veel met

Microsoft Teams, Zoom en andere applicaties die het digitaal onderwijs en communicatie mogelijk maken. Dit thuiswerken gaat goed en bevalt ons prima. Het vervullen van deze functie blijft daarom, ook na de coronacrisis, deels vanuit huis mogelijk. We zorgen samen voor een goede mix tussen werken vanuit huis en aanwezigheid op de locaties in Amsterdam en Diemen.

Wie ben jij

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van Leisure & Events Management, Hotel Management, Communicatie of Human Resource Management.
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring met het organiseren van evenementen of het leiden van projecten. Indien je ervaring hebt opgedaan in het (hoger) onderwijs is dit een pre.
  • Je beschikt over ervaring met het coachen en begeleiden van medewerkers.
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.
  • Je bent behendig met Microsoft Office ( Word, Excel en PowerPoint).
  • Je beschikt over een flexibele instelling en bent zes keer per jaar beschikbaar en aanwezig op de Open Dagen (zaterdag overdag) / avonden (woensdagavond). 
  • Je beschikt over een enthousiasmerende persoonlijkheid en hebt er geen moeite mee om voor een groep mensen te staan. Je ‘staat stevig in je schoenen’ en bent ‘niet op je mondje gevallen’.
  • Je kunt goed samenwerken in teamverband. Indien je ervaring hebt met Agile werken dan is dit een pre.
  • Je bent een initiatiefrijke professional die over een groot organisatievermogen beschikt.
  • Je gaat klantgericht te werk en kunt denken en handelen vanuit verschillende doelgroepen en perspectieven.
  • Je bent representatief en servicegericht en in staat om Inholland op een vakkundige wijze te vertegenwoordigen.
  • Je bent een echte netwerker en verbinder.
  • Je bent in staat snel te schakelen tussen activiteiten/werkzaamheden.
  • Je bent creatief met het bedenken van verbindende activiteiten voor vo-scholieren en mbo-studenten

Wat bieden wij

  • Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband van 12 maanden. Afhankelijk van de situatie is een hernieuwd contract mogelijk.
  • Een salaris van minimaal €2.845,48 en maximaal €4.307,66 bruto per maand, schaal 10, bij een fulltime dienstverband (wij kennen een 36-urige werkweek). Jouw inschaling is afhankelijk van jouw relevante (werk)ervaring en opleiding.
  • Een werkweek van 24 uur per week.
  • Een goed te bereiken werkplek in Amsterdam en Diemen. Alle gemaakte reiskosten met openbaar vervoer worden 100% vergoed. Kies je voor eigen vervoer, weet dan dat je hierin beperkt vergoed wordt.
  • Een uitbetaling van een vakantietoeslag van 8% in mei.
  • Een uitbetaling van een eindejaarsuitkering van 8,3% in december.
  • Een ruime verlofregeling waarin je je eigen keuzes kunt maken. Bijvoorbeeld: bij een fulltime dienstverband én een gekozen werkweekvariant van 40 uur per week heb je jaarlijks 428 verlofuren. Dit zijn 53,5 vakantiedagen. Onze verlofregeling is inclusief de verplichte vrije dagen en de nationale en erkende feestdagen.
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling bij ABP (Pensioenfonds voor overheid en onderwijs).
  • Je krijgt van ons voldoende faciliteiten voor professionele en persoonlijke ontwikkeling. Wij vinden het belangrijk dat je altijd bereid bent om te leren. Bij ons staat leren=durven centraal. 
  • Er wordt een verzekering tegen gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid voor je afgesloten die volledig door ons, Hogeschool Inholland, wordt betaald.
  • Je hebt bij ons recht op een ruimhartige regeling betaald ouderschapsverlof en een aanvulling op de wettelijke regelingen als het gaat om partnerverlof bij de geboorte of adoptie van je kind(je). 
  • Een prettige en informele werkomgeving, waarin we onze collega’s bij naam kennen.
  • Naast bovengenoemde arbeidsvoorwaarden bieden wij (onder bepaalde voorwaarden) ook een keuzemenu aan. In dit keuzemenu zit o.a. de mogelijkheid tot het kopen en verkopen van bovenwettelijke verlofuren, het fietsplan en de mogelijkheid van saldering woon-werkverkeer en vakbondscontributie. 
Sociale partners blijven inzetten op verhoging van de kwaliteit van het onderwijs en onderzoek, van de onderwijsorganisatie en van het personeel. Wij volgen de cao hbo: een uitstekend pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Jouw werkomgeving

De stafafdeling WIR Amsterdam/Diemen (Werving, Instroom en Relatiebeheer) ondersteunt Hogeschool Inholland met interne en externe communicatie, werving, studievoorlichting, studiekeuze en relatiebeheer. De WIR draagt eveneens bij aan de onderlinge samenwerking en samenhang met de 33 opleidingen die op de vestigingen actief zijn. Daarnaast is de WIR verantwoordelijk voor alle communicatie en organisatie met betrekking tot de nieuwbouw voor de nieuw op te zetten Inholland-locatie in de Amsterdamse Sluisbuurt op Zeeburgereiland.

Je komt te werken in een divers en inclusief team van tien collega’s waarin alle leeftijden, achtergronden, gender- en sekusele identiteiten vertegenwoordigd zijn. Het team bestaat uit drie collega-relatiebeheerders, drie communicatiemedewerkers, twee studiekeuzeadviseurs , één community-manager en één manager. In het team heerst een

meer...



Meer vacatures van Inholland