Klantcontact - Backoffice Medewerker - Hybride
Yacht - Zwolle
Als backoffice medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor ondernemers binnen het midden- en klein bedrijf. Je bent zowel telefonisch als administratief bezig met allerlei financiële zaken. Soms heeft de klant van ons - Volledige vacature bekijken
Medewerker Klantcontact
Uitzendbureau - Hoogeveen - 02-05-2024
Naar vacature
Er kan niet meer worden gesolliciteerd
Wat wij vragen
Opleiding
MboFunctie-eisen
Om als medewerker klantcontact aan de slag te gaan is enige ervaring gewenst, maar niet nodig. Daarnaast zien we graag het volgende bij je terug:
Sociale vaardigheden:
Je kunt snel schakelen tussen verschillende situaties, hebt een proactieve houding, kan zowel in teamverband als zelfstandig werken en bent stressbestendig.
Bereikbaarheid:
Je hebt een auto of kan met het OV en woont in de omgeving van Hoogeveen, Meppel, Assen, Beilen, Emmen of Dedemsvaart.
Doorzettingsvermogen:
Je komt te werken in een complexe, maar leuke omgeving. Geef jezelf de kans je hierin te ontwikkelen!
Talen
- Je beheerst Nederlands
Wat wij bieden
Salaris
minimaal € 2.946Uren
40 uur per weekContract
tijdelijkVacaturebeschrijving
Lijkt het jou een leuke uitdaging om de vragen van klanten bij een groot afvalverwerkingsbedrijf in Hoogeveen te beantwoorden? Dan is de rol van klantcontactmedewerker misschien wel perfect voor jou! Je gaat aan de slag Bij Renewi op de locatie in Hoogeveen en komt in een gezellig maar hardwerkend team terecht.In de functie van medewerker Klantcontact beantwoord jij de vragen van de landelijke klanten of zet je de vragen door naar de juiste afdeling. Je geeft informatie, bedenkt oplossingen voor verschillende vraagstukken, zorgt voor de juiste afhandeling van het gesprek en hierna maak je een verslag van het gesprek in het systeem. Omdat je tijdens het bellen veel met verschillende systemen tegelijk werkt, is het belangrijk dat goed om kan gaan met computers en stressbestendig bent.
Na een goede inwerkperiode met een buddy ga je steeds meer zelfstandig aan de slag. Om deze inwerkperiode zo goed mogelijk te laten verlopen is het van belang dat je 40 uur per week aan de slag gaat. Nadien wordt meestal 32 uur per week ingepland. Je werkt alleen op werkdagen. De werktijden zijn van 8:00-16:30, 8:30-17:00 of 9:00-17:30 uur.
Arbeidsvoorwaarden
Naast een dienstverband tussen de 32-40 uur kijk je uit naar:Een aantrekkelijk salaris; Startend vanaf
€15,- per uur volgens CAO beroepsgoederenvervoer.
Leerzame werkplek;
met juiste begeleiding.
Goede overige arbeidsvoorwaarden;
opbouw van vakantie- en verlofdagen en een pensioen via StiPP.
meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer Medewerker Klantcontact vacatures
Gerelateerde vacatures aan Medewerker Klantcontact
Klantcontact - Backoffice Medewerker - Hybride
Yacht - Zwolle
Als backoffice medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor ondernemers binnen het midden- en klein bedrijf. Je bent zowel telefonisch als administratief bezig met allerlei financiële zaken. Soms heeft de klant van ons - Volledige vacature bekijken
Bureau Techniek - Nunspeet
Sta jij klanten graag te woord en kun jij makkelijk schakelen? Lees dan snel verder! In het beroep van klantenservicemedewerker is een effectief gesprek van essentieel belang voor het behalen van positieve resultaten. Het - Volledige vacature bekijken
Olympia - Hoogeveen
Bedrijfsomschrijving Via Olympia ga je aan de slag bij een groot afvalverwerkingsbedrijf, Renewi, op de locatie in Hoogeveen. In totaal werken er rond de 800 medewerkers voor Renewi. Als medewerker klantencontact zit je met - Volledige vacature bekijken
Olympia - Hoogeveen
Bedrijfsomschrijving Via Olympia ga je aan de slag bij een groot afvalverwerkingsbedrijf, Renewi, op de locatie in Hoogeveen. In totaal werken er rond de 800 medewerkers voor Renewi. Als medewerker klantencontact zit je met - Volledige vacature bekijken