Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Helpdesk medewerk(st)er

Cantique - Rijssen - 25-10-2021 Naar vacature  

Los jij graag problemen op en ben je technisch onderlegd? Ben je klantvriendelijk en ga je altijd gestructureerd te werk? Een functie als helpdesk medewerker is jou dan op het lijf geschreven. Je schiet mensen te hulp als ze ICT-gerelateerde vragen of problemen hebben. Jij lost problemen op en geeft advies. Als er iets verbeterd kan of moet worden, zorg jij dat dit ook echt gebeurt. Bij complexe zaken weet jij precies naar wie je de klant moet doorverwijzen. Kortom: jij bent het aanspreekpunt binnen het bedrijf. Klinkt dit als iets voor jou?

Als helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoon en het registreren van de binnenkomende meldingen. Na de registratie beslis je of de melding door jou opgelost kan worden of dat de melding op een andere afdeling thuishoort.

Je houdt ook dagelijks de voortgang van de openstaande meldingen bij en informeert naar de status. Verder analyseer je de meldingen en eventuele problemen en rapporteert dit aan de teamleider support.

Het beantwoorden van de vragen doe je per telefoon, livechat of via de e-mail. De vragen gaan over onze software, de door ons geleverde hardware- en/of applicaties die wij aan onze klanten hebben geleverd.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, klantvriendelijke, flexibele supportmedewerker die plezier erin heeft om onze klanten te helpen bij het oplossen van hun vragen.

Wie zijn wij?

Cantique Media

is een softwarebedrijf in Rijssen, gericht op het maken en onderhouden van webwinkels en websites.
Door de informele werksfeer en de niet te grote organisatie heb je veel persoonlijk contact met al je collega’s. Dat maakt het werken bij Cantique zo leuk.

Wat verwachten wij van je?
  • Klantvriendelijk
  • Salesgericht
  • Geduldig
  • Optimistisch
  • Interesse in ICT (kennis van HTML/CSS is een pré)
  • Fulltime beschikbaar

Dit zijn je taken

  • Aannemen, registreren en afhandelen van binnenkomende meldingen per telefoon
  • Registreren en afhandelen van binnenkomende meldingen via e-mail
  • Fungeren als technisch aanspreekpunt voor collega’s
  • Eventueel doorverwijzen naar collega’s (bijvoorbeeld programmeurs of vormgevers)
  • Signaleren, verhelpen en/of melden van storingen
  • Proactief vertalen van klantmeldingen naar (verbeterde) technische oplossingen
  • Bijhouden van logboek van meldingen en vragen
  • Aandragen van verbeteringen voor de algemene serviceverlening en technische functionaliteiten
  • Actualiseren en optimaliseren van de werkinstructies

Wat bieden wij jou?

  • Marktconforme salaris
  • Vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen
  • Werktijden in principe tijdens kantooruren
meer...



Meer vacatures van Cantique