Inloggen - Registreer  

Outbound Callcenter Agent

werk.nl - Amersfoort - 22-02-2016 Naar vacature  

Let op, u reageert op een wajongvacature. De werkgever heeft specifiek aangegeven dat deze vacature bij voorkeur wordt ingevuld door een jonggehandicapte (Wajonger).

Ja, ik wil graag reageren
Nee, ik zoek verder
Reageert u via e-mail op een vacature, dan wordt dit automatisch als activiteit meegeteld bij de taak 'Uw sollicitatieactiviteiten doorgeven'. Uw adviseur werk ontvangt hier ook automatisch een bericht van.

Outbound Callcenter Agent gezocht
Vacature Services
Arnhemseweg 6 2.01
3817CH AMERSFOORT
We groeien als callcenter en gaan ook steeds meer inbound - klantenservice en web-service bieden. Breng je wat extra's als websitebouwer, online marketeer, grafisch ontwerper of blogger - vlogger, laat dat dan ook weten! Ook daarin zoeken we nog mensen die deels bellen, maar ook iets anders kunnen! Tot binnenkort!

Algemeen
Naam van de functie
Callcentermedewerker (outbound)
Functieomschrijving
Woon je in Amersfoort (of straal van maximaal 10 km!) en wil je werken in een middelgroot callcenter in het centrum van Amersfoort? Neem dan contact op. De gemiddelde leeftijd ligt hoger dan het landelijk gemiddelde en loopt op tot 74 jaar jong! Je moet computer-vaardig zijn en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal hebben. We werken bij voorkeur in de avonden en middagen. Stuur je CV en motivatie per email en we reageren altijd terug.

Wijzigingsdatum
20 feb 2016
Vervaldatum
05 mrt 2016
Referentienummer
9911711
Vacaturekenmerk
Fijne nieuwe collega
Arbeidsvoorwaarden
Werklocatie
Soort werklocatie
Vaste werklocatie
Postcode en plaats
3817CH AMERSFOORT
Werktijden
Werktijd per week
20 - 40 uur per week
Soort werktijd
Anders
Contract
Soort contract
Mogelijk vast
Startdatum
01-03-2016
Einddatum
01-03-2017
Salaris
Soort salaris
Vast loon / uurloon
Salarisindicatie
bruto per maand
Toelichting arbeidsvoorwaarden
We werken met een redelijk salaris, houden van inspraak en overleg. Een beetje vreemd mag je zijn voor dit werk, maar wel met respect voor elkaar. Dus we geven elkaar een hand, dragen geen petten binnen en houden rekening met elkaar.

Opleidingen
Opleiding
call center agent (cursus)
call center professional cvv (cursus)
call center medewerker (cursus)
telemarketing medewerker (cursus)
Werkervaring
Functie
Werkervaring
Callcentermedewerker (outbound)
24 maanden
We zoeken mensen met kennis van wet,- en regelgeving. BMNR-RVV kennen geen geheimen voor je. Verplichting vanuit de Code Telemarketing (opening - voorstellen - duiding oogmerk en gelegenheidsvraag) zijn een tweede natuur voor je. Logisch toch? Je kunt een goed gesprek voeren, nog beter luisteren en werkt met respect voor de prospects, leden en klanten van de opdrachtgevers. We zijn een leuk callcenter en zoeken jou voor je ervaring, bijzondere eigenschappen en je zin om te werken. We zijn geen scoren - tjakka club, maar hebben wel duidelijke targets. We hebben 3 belzalen met in totaal 20 belplekken. We bestaan nu 1,5 jaar en zijn van een eenmansbedrijf stap voor stap gegroeid tot wat we nu zijn. Dit willen we ook weer uitbreiden door het leveren van uitstekende resultaten, met goede enthousiaste mee-werkers van alle leeftijden.

Overige wensen
Talen
Mondeling
Schriftelijk
Engels
Goed
Goed
Nederlands
Uitstekend
Uitstekend
Overige eisen
Goede oren om te luisteren. Goede stem om te spreken. Helder verstand om snel te schakelen. Fijne persoonlijkheid om mee te werken.
Speciale kenmerken bij deze vacature
Deze vacature valt onder het voorkeursbeleid. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar vrouwen, gehandicapten en chronisch zieken, Wajongers.

Dit is een vacature voor ouderen van 50 jaar en ouder in het kader van de "Aanpak ouderenwerkloosheid".
Dit is een vacature voor jongeren van 18 tot 27 jaar in het kader van de "Aanpak jeugdwerkloosheid".
Deze vacature wordt ook aangeboden als stageplaats of leerbaan.
meer...

Naar vacature