Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Succes Coördinator

Ixt - Venlo - 07-09-2021 Naar vacature  

Vacature verwijderen
Vacature opslaan

Wat vragen wij?


Functie eisen:
  • Je beschikt over minimaal een MBO niveau 4 diploma, ICT gerelateerd;
  • Je hebt minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring in een ICT omgeving;
  • Je hebt affiniteit met Microsoft Dynamics 365 platformen en productivity apps;
  • Je hebt een servicegerichte instelling en klanttevredenheid centraal staan;
  • Je bent collegiaal, hulpvaardig en je durft te vragen;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
 

Persoonskenmerken:
  • Analytisch;
  • Kritisch;
  • Leergierig;
  • Servicegericht;
  • Zelfstandig;
  • Bereidheid zaken uit te zoeken;
  • Prioriteiten stellen;
  • Communicatief;
  • Teamplayer;
  • Humor;
  • Je bent trots op je werk en voelt je verantwoordelijk voor het resultaat.

Wat bieden wij?

  • Werken bij één van de toonaangevende Microsoft Dynamics 365 business Solutions partners;
  • Perspectief om door te groeien binnen AXtension;
  • Ontwikkeling op nieuwe technologieën;
  • Flexibele werktijden op basis van 40 uur per week;
  • Hechte familiaire werksfeer;
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
  • 33 vakantiedagen;
  • Marktconform salaris.

Werken als Customer Succes Coördinator bij AXtension B.V.

Voor onze partner, AXtension, een toonaangevend Microsoft Dynamics 365 software partner, zijn wij op zoek naar een Customer Succes Coördinator (B2B2B) die elke implementatie samen met de partner van oriëntatie tot en met livegang begeleidt naar succes!

Krijg jij energie van:
  • Het ondersteunen van functionele en technische Microsoft consultants bij AXtension partners en directe klanten (3e lijnssupport). Denk hierbij aan het oplossen van problemen, het reproduceren van bugs en afhandelen van vragen over de AXtension solutions;
  • Remote partners ondersteunen bij de implementatie van onze oplossingen. Denk hierbij aan het uitleveren van onze software, activiteiten uitzetten, project tijdlijnen monitoren en proactief opvolgen;
  • Jezelf verdiepen in de functionele kennis van onze oplossingen;
  • Het analyseren van ingewikkelde functionele problemen en stellen van kritische vragen om zo snel tot de kern van het probleem te komen;
  • Het prioriteren van partner/klant verzoeken zodat alle partners en klanten snel verder geholpen worden;
  • Het beschikbaar stellen van nieuwe releases van onze oplossingen aan onze partners en de communicatie rondom;
  • Het schrijven van ondersteunende knowledge base artikelen ter informatie voorziening richting onze partners;
  • Samenwerken met collega’s voor bijvoorbeeld het aanbieden van training, het oplossen van technische problemen of overige consultancy activiteiten.
AXtension ontwikkelt additionele standaard software-oplossingen op het Microsoft Dynamics (AX) 365 platform en vermarkt deze wereldwijd aan klanten via een select netwerk van partners. AXtension heeft vestigingen in Venlo en Denver (USA) en heeft 30 medewerkers.

meer...



Meer vacatures van Ixt