Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Centrale Privacy Officer
- Locatie: Apeldoorn - De Grift
- Salarisschaal: 11 (3.764,60 - 5.315,26)
- Opleiding: HBO
- Soort dienstverband: bepaalde tijd met uitzicht op vast
- Werkervaring:
- Reageren voor: 15-01-2023
Bewaken en actualiseren van ons privacybeleid. Het Kadaster beheert 6 van de 10 basisregistraties van Nederland. We registreren, beheren en ontsluiten enorm veel data. Verantwoord omgaan met persoonsgegevens is bij ons van groot belang. Zet jezelf op de kaart als:
Centrale Privacy Officer (CPO)
Als CPO heb jij een uitvoerende taak en zorg je ervoor dat maatregelen worden ingebed in de organisatie. Je hebt een signaalfunctie richting de Functionaris Gegevensbescherming (FG) en bent plaatsvervangend FG. Het Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)-volwassenheidsniveau van het Kadaster is de afgelopen 2 jaar enorm gegroeid. AVG krijgt en vraagt hierdoor veel aandacht. Jij zorgt voor het beleid en de regelingen om privacy te waarborgen binnen de organisatie. De functie is daarmee complementair aan de FG, als onafhankelijk adviseur.
Wat ga je doen
Als officer bewaak en actualiseer je het privacybeleid. Je biedt ondersteuning bij het uitvoeren van het beleid en vertaalt het beleid naar werkinstructies en werkwijzen. De projecten beoordeel je op AVG-aspecten en -risico’s, hierover geef je advies. In samenwerking met de afdeling risicomanagement monitor en rapporteer je de Kadaster brede privacyrisico’s.
Ook monitor en coördineer je mitigerende maatregelen bij datalekken in samenwerking met de decentrale privacy officer. Je geeft regelmatig een workshop of presentatie over dit onderwerp om zo het bewustzijn over dit thema onder collega’s te vergroten.
Ons team
Ons team data management bestaat uit specialisten op het gebied van privacy, risk en security. Wij stellen de kaders aan data- en informatiemodellen. De eigendoms- en geodata beheren wij vaak in samenwerking met onze partners. We hebben een ambitieus securitybeleid vastgesteld, zijn goed zichtbaar en zien beweging in de organisatie. Het Kadaster is ISO-gecertificeerd. Er is een security board, informatiebeveiligings-overleg en er zijn roadmaps. Zowel de informatiebeveiliging- als de crisisorganisatie zijn beschreven. Nu moeten we de verdere doorvertaling naar de praktijk realiseren. Net als de ontwikkeling van de organisatievolwassenheid en het verhogen van de technische weerbaarheid. Jij zorgt voor de gezonde balans tussen implementatie baselines en risico aanpak. Dat zijn jouw doelen voor de komende jaren.Jouw profiel
IT-kennis in combinatie met een goed inzicht in bedrijfs- en organisatorische processen is een must. Je hebt een sterk inlevingsvermogen en een sterk analytisch denkvermogen. Ook beschik je over hbo- werk- en -denkniveau (een diploma heeft de voorkeur), heb je ervaring met projectmatig werken, aantoonbare kennis van de AVG en UAVG en hebt hiervan certificeringen.Wij bieden
Een flexibele werkweek maakt deel uit van onze arbeidsvoorwaarden, waarin jij keuzes maakt qua werktijden. Je werkt hybride vanuit huis en ons kantoor in Apeldoorn (32-36 uur). Je bruto maandsalaris is op basis van 36 uur (afhankelijk van kennis en ervaring) maximaal € 5.315,26. Het Individueel Keuzebudget (IKB) is maar liefst 25% van je bruto maandsalaris. Ook bieden wij:- een goede pensioenregeling (ABP) en eigen cao.
- persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.250,- per jaar.
- thuiswerkvergoeding en eenmalige vergoeding thuiswerkplek.
- tegemoetkoming zorgkosten € 128,50,- per maand.
Klik
voor ons volledige pakket arbeidsvoorwaarden.
Interesse? Sollicitatie en informatie
meer...Meer vacatures van Het Kadaster