Inloggen - Registreer  

Trainee Property Manager - Vastgoedbeheerder

Nieuwe - 07-04-2024 Naar vacature  

toonaangevend syndicus
in België met meer dan 35 jaar ervaring in vastgoedbeheer. Intussen telt Syncura
165 medewerkers
die instaan voor het
dagdagelijks beheer van de gemeenschappelijke delen
van residenties, assistentiewoningen en bedrijfsvastgoed.
Vandaag de dag heeft Syncura 44.000 kavels in het beheer en 14 kantoren, verspreid over Vlaanderen en Brussel. Onze ambities blijven groot en ook de komende jaren voorzien wij verdere

groei
.
Syncura maakt bovendien deel uit van
Emeria Group
,
een Europese leider op vlak van residentiële vastgoed diensten.
Je komt dus terecht in een
financieel zeer stabiele organisatie
met
werkzekerheid
op lange termijn.
Om het team in
Gent
te versterken, gaat Syncura op zoek naar een
Trainee Property Manager.
Wat houdt de functie in als Trainee Property Manager?
Ben je klaar om
ondergedompeld te worden in de wereld van de syndic
? We starten met het
Syncura Bootcamp
,
een intensief opleidingstraject van
twee weken in het hoofdkantoor in Sint-Denijs-Westrem
door Syncura Academy waarin de verschillende topics van vastgoedbeheer aan bod komen. Je wordt opgeleid in het administratief beheer, technisch beheer, financieel beheer, verzekeringstechnisch beheer en juridisch beheer.

Na twee weken stroom je uit naar het Syncura kantoor waar je zal werken. Hier word je op
wekelijkse basis opgevolgd door Syncura Academy.
Daarnaast word je on the job verder begeleid door jouw collega's en kantoorverantwoordelijke.
In een
periode van 3 tot 6
maand
groei je door naar een
volwaardig Property Manager
waarbij je eindverantwoordelijke wordt van een portefeuille van gebouwen.

Jouw takenpakket zal er dan als volgt uitzien:
  • Je bent

verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen

in de gemeenschappelijke delen van jouw gebouwen, voornamelijk residentiële appartementen
  • Als

rechtstreekse aanspreekpunt

van de mede-eigenaars en leveranciers ben je makkelijk bereikbaar en zorg je voor een snelle service
  • In nauw overleg met jouw collega Technical Property Manager zorg je ervoor dat alle nodige en dringende herstellingen uitgevoerd worden, de

werken opgevolgd

worden en de administratie en facturatie correct is
  • Samen met de Accounting Officers sta je in voor de

opmaak van het jaarlijkse beheerbudget

en het nakijken van de afrekeningen
  • Je volgt juridische en/of schadedossiers op
  • Tot slot ben je verantwoordelijk voor het

leiden van algemene vergaderingen

(+/- 2/week ’s avonds) waarop alle eigenaars uitgenodigd worden

Jouw profiel

Kennis en ervaring

Je hebt ervaring in een job met klantencontact, affiniteit of kennis van de vastgoedsector is mooi meegenomen maar niet noodzakelijk

Ambitie

Je kan niet wachten om je te verdiepen in de job als syndicus en je gaat deze uitdaging vol drive en passie aan

Attitude is ‘the key to success’

Als Syncura ambassadeur ben je een echte teamplayer en vlieg je er samen met jouw collega’s in om Syncura verder te laten groeien

Efficiëntie

Je stelt prioriteiten en je gebruikt digitale tools op een correcte manier

Nauwkeurigheid

Gezien onze sterke digitalisering zorg je ervoor dat alle administratie en opvolging steeds up-to-date is

Flexibiliteit

Avondvergaderingen zijn een part of the job maar je kan jouw agenda volledig zelf inplannen en je hebt een zeer flexibel uurrooster

Stressbestendigheid

Je bent de eindverantwoordelijke van een portefeuille waardoor je vaak snel moet schakelen

Talenkennis

Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands
  • De onderhoudswerkzaamheden, renovatie, sanering, bouw of inrichting van het vastgoedpatrimonium vaststellen en plannen
  • Algemene vergaderingen van mede-eigenaars organiseren
Beslissingen en uitvoering van het reglement van mede-eigendom opvolgen
  • De voorbereiding van de werkzaamheden aansturen
De bedrijven, aannemers, ... selecteren
  • Onderhoudscontracten van het vastgoedpatrimonium beheren en opvolgen
  • Vastgoed beheren: Gebouwen in mede-eigendom
  • Budgetten opvolgen
De boekhoudkundige, juridische, fiscale, ... documenten invullen
  • Maatregelen nemen ten gevolge van klachten of problemen (geschillen, inningen, ...)

Aanbod

Wat kan je verwachten?
Naast een zeer afwisselende en
boeiende job met ruime verantwoordelijkheid
,
kan je rekenen op een competitief salarispakket, aangevuld met een
bedrijfswagen,
een tankkaart, smartphone, mobiel abonnement, laptop en
maaltijdcheques.
In jouw loonpakket zit ook een
groepsverzekering
en een innovatieve
hospitalisatieverzekering
waar je o.a. gratis met een arts kan chatten en 24/7 gratis met een psycholoog kan bellen. Bij Syncura hechten wij veel belang aan het
welzijn
van onze werknemers.
Jouw werkplaats bevindt zich aan 'The Loop' in
Sint-Denijs-Westrem
in een
prachtig nieuwbouwcomplex
. Op regelmatige basis worden er
events georganiseerd
zoals een teambuilding, een afterwork, de nieuwjaarsparty, een partijtje padel met de collega's etc.
Je werkt volgens een
glijdend uurrooster
met veel flexibiliteit, aangevuld met
12 extra vakantiedagen
(ADV). Daarnaast kan je als Property Manager tot
3 dagen/week van thuis werken
waarbij het nodige kantoormateriaal (zoals bureaustoel, computerschermen, docking station...) ter beschikking gesteld wordt.
Je komt terecht in een professioneel en goed georganiseerde organisatie in volle expansie, die resoluut voor een andere aanpak gaat en 'de nieuwe standaard' in de markt wil worden. Bij Syncura komen de

werknemers op de eerste plaats
en onze
Syncura Academy
zorgt voor een
uitstekende opleiding en begeleiding

. Onze bedrijfscultuur typeert zich op basis van onze 4 GEAR-waarden:
G
roep,
E
fficiëntie,
A
mbitie &
R
espect. En jij? Schrijf jij binnenkort mee aan het property management van de toekomst?
Benieuwd naar een dag in het leven van een syndicus? Bekijk zeker de VDAB beroepenfilm met Isabel, onze Learning & Development Manager van Syncura Academy in een hoofdrol.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Nieuwe