Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Service Engineer
Help jij klanten effectief gebruik te maken van onze diensten? Los jij graag problemen op, vaak nog voordat ze een probleem worden? Ben jij een teamspeler en heb je goede communicatieve vaardigheden? In dat geval zijn we op zoek naar jou.
Als Customer Service Engineer ben je verantwoordelijk voor het leveren van service aan onze B2B klanten rondom het inregelen en het gebruik van onze cloud diensten. Je werkt samen in een team van gedreven service medewerkers. Jouw team bestaat uit verschillende specialisten zoals Customer Service Engineers, Customer Success Managers en Product Owners. Jouw focus ligt op het beoordelen en beantwoorden van zowel functionele als technische vragen van onze klanten rondom onze dienstverlening. Je kunt op een heldere en professionele manier communiceren met onze klanten over service-vragen en de beschikbaarheid van onze services. Je configureert onze applicaties en koppelt die met systemen van onze klanten zodat ze soepel uitgerold worden en de klanten er optimaal gebruik van kunnen maken. Je vindt het geen probleem om op termijn eens in de paar weken mee te draaien in onze 24x7 storingsdienst.Geïnteresseerd?
Uiteraard vertellen we je graag nog veel meer over alle zaken waar jij aan kunt bijdragen. Dus als jij denkt dat deze rol goed bij je past, solliciteer dan direct hieronder, of stuur je motivatie, cv en eventuele links naar. Neem contact op met Robbie van den Brink als je meer wilt weten over de functie via
.
meer...
Meer vacatures van Simacan