Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Medewerker Frontoffice Vervoerscentrale PlusOV

Start People - Lochem - 18-05-2024 Naar vacature  

Ben jij klantgericht, sociaal, accuraat en wil je echt iets betekenen voor mensen? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou als Frontoffice Medewerker Vervoerscentrale Stedendriehoek bij PlusOV!

De frontofficemedewerk(st)er is het aanspreekpunt voor de reiziger. Ritaanvragen, informatievoorziening aan de reiziger over ritmogelijkheden worden hier aangenomen waarna de ritopdracht doorgezet wordt naar de planner. Hierbij rapporteer je aan de Teamleider Frontoffice en werk je nauw samen met de Kwaliteitsmedewerkers en Planners.

Je hoofdtaken:
  • Het bedienen van de telefooncentrale;
  • Het registreren van ritopdrachten en klantgegevens ten behoeve van de uitvoering van ritopdrachten;
  • Het verwerken van mutaties en het invoeren van ritopdrachten in het operationele systeem;
  • Het verstrekken van (product)informatie aan klanten;
  • Het signaleren en communiceren over afwijkende vervoersprocessen;
  • Het objectief registreren en doorgeven van klachten van klanten.

Wat we je bieden

De vacature voor Frontofficemedewerk(st)er kent eerst een contract van een jaar maar met de intentie dit na een jaar om te zetten in een vast dienstverband. Je wordt bij de start ingeschaald in schaal 4 (maximaal € 3174,-- bruto per maand) bij 36-uur per week). Bij de inschaling houden we rekening met je opleiding en ervaring. Daarnaast kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Je bent flexibel inzetbaar wanneer er diensten opgevuld moeten worden;
  • Een parttime contract tot max. 24 uur;
  • Een tijdelijk dienstverband van een jaar met kans op verlenging;
  • Een extra vergoeding voor het werken van een onregelmatige dienst;
  • Coaching on the job; een ervaren collega leert je de kneepjes van het vak;
  • We faciliteren jou om kennis en ervaring op te doen als frontofficemedewerk(st)er;
  • Een laptop in bruikleen;
  • Mogelijkheid tot hybride werken.
Je werkt in 7,5 en 4 -uurs diensten, tussen 08.00 uur en 20:00 uur. Wij zijn zeven dagen in de week bereikbaar, hierom werk je ook minimaal twee weekenden per maand. Het rooster wordt altijd in overleg met jou opgesteld.

Functie-eisen

  • Minimaal VMBO/HAVO werk en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Een goede computervaardigheid (Microsoft Outlook, Word en Excel);
  • Je bent accuraat, flexibel, klantvriendelijk, servicegericht en proactief;

Over het bedrijf

De Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) is ingevoerd om de zelfredzaamheid en maatschappelijke participatie van mensen (met een functiebeperking) te bevorderen. Wanneer mensen niet meer in staat zijn om zelfstandig, of met hulp van familie of vrienden, te reizen, kunnen zij voor lokaal en regionaal vervoer aanspraak maken op Wmo-vervoer.

Daarnaast verzorgt PlusOV voor de gemeenten het leerlingenvervoer, het vervoer naar dagbesteding en het Jeugdhulpvervoer.
De 28 medewerkers van Vervoerscentrale Stedendriehoek (PlusOV) organiseren dit vervoer voor de deelnemende gemeenten Apeldoorn, Brummen, Deventer, Epe, Hattem, Heerde Lochem, Voorst en Zutphen. Het callcenterteam is er voor de klant om vragen te beantwoorden en de ritten te boeken.

De Vervoerscentrale/PlusOV werkt vanuit het gemeentehuis in Lochem aan de Hanzeweg 8. De organisatie bestaat uit een compact team van circa 28 medewerkers, dat ervoor staat om het maatwerkvervoer in de regio soepel, efficiënt, klantgericht en met oog voor kwaliteit te organiseren. De organisatie is alle dagen van de week bereikbaar voor de klant.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Start People